JAWATAN KOSONG TERKINI WESTPORT MALAYSIA SDN BHD TARIKH TUTUP 09 DESEMBER 2015

Kerja kosong terkini Westport Malaysia Sdn BhdIklan jawatan kosong terkini datang dari westport Malaysia Sdn Bhd, dimana Westports Malaysia Sdn Bhd (dahulu dikenali sebagai Kelang Multi Terminal Sdn Bhd) terletak di Pulau Indah, Pelabuhan Klang, Malaysia yang boleh diakses melalui jalan raya melalui Pulau Indah Expressway, menghubungkan ke Lebuhraya KESAS. Pada 1 Oktober 2013, Pulau Indah telah disambungkan terus ke Ibu Tadbiran, Putrajaya melalui Lebuhraya Lembah Klang Selatan. Westports adalah pelabuhan pelbagai kargo yang mengendalikan semua jenis kargo di dalam bekas, memecah pukal, pukal kering, cecair pukal, kenderaan (roll-on roll-off) dan kargo konvensional lain. Terletak di sepanjang Selat Melaka, Westports (secara kolektif dengan Northport sebagai Pelabuhan Klang) telah menjadi pelabuhan yang paling sibuk di 18 di dunia.
Sebagai sebahagian daripada langkah penswastaan ​​oleh kerajaan Malaysia pada awal tahun 1990-an, Pelabuhan Klang telah dibahagikan kepada 3 terminal yang kini dikenali sebagai Northport, Southpoint dan Westports. Bermula sebagai Kelang Multi Terminal Sdn Bhd pada tahun 1994, dinamakan semula sebagai Westport Sdn Bhd sejak tahun 1997 dan kini dikenali sebagai Westports Malaysia Sdn Bhd, terminal pelabuhan telah memainkan peranan utama dalam usaha Malaysia untuk menyediakan penyimpanan, bunker, kargo / pengendalian pengangkutan dan lain-lain port kemudahan yang menambah pentingnya Malaysia sebagai pautan dalam perdagangan maritim global yang berkaitan. 
Terletak di Pulau Indah (dahulu Pulau Lumut), Westports telah mengubah swamplands semula jadi dan pasir di pulau itu ke dalam terminal pelabuhan pelbagai kargo. Dengan panjang jeti semasa 3.2 kilometer, yang termasuk 5 terminal kontena, Westports dapat mengendalikan sehingga 7.5 juta TEU setahun, dengan potensi untuk berkembang ke terminal 4 bekas lagi yang akan memberi jumlah kapasiti 15 juta TEU.Diketuai oleh apa yang ramai dalam industri memanggil pakar pemasaran, Tan Sri G. Gnanalingam, Westports telah berkembang menjadi sebuah terminal pelabuhan dan membantu Pelabuhan Klang menjadi antara pelabuhan di dunia.
Ruben Gnanalingam adalah Ketua Pegawai Eksekutif syarikat itu.
Kini Wesport Malaysia Sdn Bhd membuka jawatan kosong terkini seperti berikut ini:

JAWATAN KOSONG TERKINI WESTPORT MALAYSIA SDN BHD TARIKH TUTUP 09 DESEMBER 2015

Marketing Executive

Tanggungjawab

  1. Marketing and public relations to raise the profile of the organisation's services and campaigns;
  2. Designing fundraising materials such as leaflets and flyers;
  3. Approaching potential donors and maintaining donor lists;
  4. Liaising with external agencies, including voluntary sector organisations, the media, local authorities, business contacts, trustees and other stakeholders or clients;
  5. Recruiting and coordinating the work of volunteers;
  6. Perform administrative tasks such as applying for grants and other sources of funding, managing budgets, gathering data, preparing reports, database management and clerical work to meet the charity's need

Requirements

  1. Interested in charitable work
  2. Love dealing with children, old folks, handicapped people
  3. Minimum 10 years experience in administrative work
  4. Accounting knowledge will be an added advantage
  5. Ideal for women who are looking for part time work
  6. Position will be based in Solaris Dutamas
  7. Interested candidates please apply online

CARA MEMOHON


Sila klik pautan berikut: http://goo.gl/fojo4X
Klik Apply This Job (Bahagian Bawah)
Demikianlah Maklumat kerjaya terkini dari westport Malaysia.
Rujuk: http://goo.gl/fojo4X
Previous
Next Post »
Thanks for your comment