JAWATAN KOSONG QATAR AIRWAYS TARIKH TUTUP 31 OGOS 2015

Kerja Kosong Terkini Qatar Airways Tarikh tutup 31 Ogos 2015. Maklumat kerjaya terkini datang dari Qatar Airways, Qatar Airways adalah nama maskapai penerbangan Qatar, yang memiliki basis utama di Bandara International Doha. Saat ini, Qatar Airways melayani 75 tujuan internasional dan merupakan salah satu dari 5 maskapai pernerbangan yang mendapatkan status five star airlines dari Skytrax. Qatar Airways juga merupakan anggota Arab Air Carriers Organization. Saat ini, Qatar Airways merupakan Maskapai terbaik di Dunia berdasarkan penilaian Skytrax, dimana Maskapai ini berhasil memperoleh penghargaan World's Best Airlines pada tahun 2011 dan 2012. Pada tahun 2013 Qatar airlways menepati posisi ke dua sebagai "World's best airline" dan mendapatkan penghargaan sebagai maskapai penerbangan kelas bisnis terbaik di dunia versi skytrax.
Qatar Airways didirikan pada tanggal 22 November 1993 dan memulai operasinya pada tanggal 20 Januari 1994. Pada awalnya maskapai ini dimiliki oleh anggota keluarga kerajaan Qatar. Pada bulan April 1997, sebuah manajemen baru dibawah pimpinan Akbar Al Baker menjalankan maskapai ini. Saat ini komposisi kepemilikan Qatar Airways adalah 50% oleh pemerintah Qatar dan sisanya investor swasta. Qatar Airways adalah maskapai penerbangan resmi dari Asian Games 2006 yang diselenggarakan di Doha, Qatar pada tanggal 1 sampai 15 Desember 2006.


PELUANG KERJAYA QATAR AIRWAYS OGOS 2015

QR8187 - Kewangan Pembantu saya Qatar Airways Saya Kuala Lumpur

Organisation: Qatar Airways
Job Function: Finance
Division: Finance
Employment Type: Full Time - Permanent
City: Asia Pacific | Malaysia | Kuala Lumpur
Last date of application: 31-Aug-2015

Mengenai Kerja anda:

Sebagai Penolong Kewangan, anda akan bertanggungjawab untuk memastikan pemprosesan yang betul dan tepat pada masanya laporan jualan, koleksi, dan BSP / CASS melaporkan selaras dengan dasar QR dan Prosedur Perakaunan Dalaman.

Kebertanggungjawaban khusus termasuk:

  1. Tutup betul bulanan seperti tarikh sasaran suku Kepala yang
  2. Memastikan aktiviti rutin diproses selaras dengan dasar-dasar kewangan dan QR IAP
  3. Memastikan betul ADM / ACM dan pengendalian bayaran balik
  4. Memastikan penghutang dikumpulkan dalam cara yang tepat pada masanya
  5. Menyediakan jadual bulanan dan penyesuaian untuk lejar kunci kira-kira
  6. Semakan tepat pada masanya dan penyiaran laporan jualan

Tentang awak:

Untuk berjaya dalam peranan ini, anda akan memerlukan ijazah Sarjana Muda yang berkaitan digabungkan dengan sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman kerja berkaitan perakaunan. 1 tahun pengalaman anda sepatutnya telah diperolehi dalam peranan kewangan yang sama dengan pendedahan kepada perbelanjaan penerbangan dan perakaunan hasil. Anda perlu pengalaman tahap pengguna sistem ERP dan pengetahuan kerja yang baik daripada Microsoft Excel. Pengetahuan perakaunan kewangan, kontrak dan undang-undang dan peraturan-peraturan (seperti VAT, Cukai dan Gaji) tempatan diperlukan.
Anda akan perlu fasih berbahasa Inggeris untuk melaksanakan peranan ini.
Nota: anda akan dikehendaki untuk melampirkan berikut:
  1. Resume / CV
  2. NOC -Bagi Qatar Airways pekerja pemohon only.External melampirkan dokumen kosong


CARA MEMOHON SILA KLIK PAUTAN BERIKUT :

http://goo.gl/Ei5Pzd
Previous
Next Post »
Thanks for your comment