1 JAWATAN KOSONG SYABAS TARIKH TUTUP 03 SEPTEMBER 2015

1 Kerja Kosong Terkini SYABAS Tarikh  Tutup 03 September 2015. SYABAS adalah entiti ditubuhkan khusus untuk digunakan sebagai kenderaan pelaksanaan berkenaan dengan penswastaan bekalan air dan sistem agihan di Selangor dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur dan Putrajaya. SYABAS telah dilantik oleh Kerajaan Negeri dan Persekutuan Kerajaan untuk menaik taraf dan meningkatkan sistem bekalan air dan perkhidmatan di Negeri Selangor di bawah konsep Penswastaan ini memandangkan kekangan pengurusan sebelumnya kewangan, pengurusan tidak efektif, standard kualiti air miskin dan bekalan yang tidak konsisten daripada air yang dirawat .SYABAS telah diberikan konsesi oleh Kerajaan Persekutuan dan Kerajaan Negeri Selangor untuk menguruskan, mengendalikan dan mengagihkan air bersih yang berkualiti untuk tempoh tiga puluh tahun, bermula pada 1 Januari 2005.

Sebagai pemegang konsesi air terbesar di Malaysia, SYABAS telah dibangunkan oleh seorang usahawan berwawasan yang disokong oleh pasukan pengurusan profesional, berdedikasi dan mahir dengan kegemaran untuk inovasi dalam perkhidmatan pelanggan yang cemerlang serta membentuk semula landskap industri utiliti tempatan.
Sejak penubuhannya pada tahun 2005, SYABAS telah memainkan peranan penting dalam inisiatif tanggungjawab korporat (CR) kerana kita menyedari kepentingan mencapai kejayaan komersial dalam cara yang menghormati nilai-nilai etika dan menghormati pihak-pihak berkepentingan dan menjaga alam sekitar. Sebagai sebuah syarikat yang menjanjikan untuk membekalkan hanya kualiti air bersih kepada pengguna, ia adalah penting untuk SYABAS untuk menikmati inisiatif untuk memelihara persekitaran untuk kelestarian masa hadapan, sama ada melindungi dan menyokong dalam bidang sumber air bersih, persekitaran hijau dan bersih , pengurusan sisa yang betul untuk mengelakkan pencemaran dan lain-lain Melalui program CR kami, yang membolehkan kami untuk menguruskan operasi kami dengan penuh tanggungjawab; kami terus meningkatkan cara kami sebagai sebahagian daripada tanggungjawab kita sebagai warga korporat yang prihatin dalam mendapatkan keseimbangan yang tepat supaya kita boleh menjaga kepentingan pengguna kami, alam sekitar dan masyarakat secara keseluruhan. Penonton sasaran kami terdiri daripada semua pihak yang berkepentingan dengan kepentingan dalam CR dan masyarakat di mana kami menjalankan perniagaan.

Kini SYABAS membuka kekosongan Jawatan dengan kedudukan kerjaya seperti berikut ini :-

Executive, Contract & Procurement

Malaysia - Kuala Lumpur


Job Requirement:

  1. Candidate must possess at least a Bachelor's Degree in Quantity Surveying or equivalent.
  2. At least 3-5 year(s) of working experience in contract administration i.e. pre and post contract.
  3. Good oral and written communication skills.
  4. Able to work independently and interact with all levels in the organization.
  5. Computer literate especially in Microsoft Office.

Job Description:

  1. Responsible for tender / contract review, negotiations and pre-contracts administration.
  2. Prepare tender documents including specifications and bills of quantities.
  3. Carry out evaluation, cost estimating and project award.

CARA MEMOHON KERJAYA



  1. Siapkan Lamaran Lengkap dan CV 
  2. Hantar dan memohon online ke : http://goo.gl/9TJSmi
Previous
Next Post »
Thanks for your comment