JAWATAN KOSONG TERKINI AXA AFFIN LIFE INSURANCE BERHAD TARIKH TUTUP 28 NOVEMBER 2015

Kerja Kosong terkini AXA AFFIN Life InsuranceIklan Jawatan Kosong Terkini datang dari Syarikat Insurance iaitu AXA AFFIN Life Insurance dimana AXA Diperbadankan pada Februari 2006, AXA AFFIN Life Insurance Berhad (AXA AFFIN) ialah syarikat usaha sama antara AFFIN Holdings Berhad dan Kumpulan AXA, peneraju dunia perlindungan kewangan, yang beribu pejabat di Paris. Dari permulaan Eropah, Kumpulan telah menjalankan perniagaan di bawah jenama AXA global sejak tahun 1985. Sekarang di Amerika Syarikat sejak tahun 1992, dan di Asia Pasifik sejak tahun 1995, AXA secara beransur-ansur mengukuhkan kehadiran global dan rangkaian, sementara memperluaskan rangkaian produk-produk dan perkhidmatan.
 Dengan memanfaatkan kekuatan Kumpulan AXA sebagai pakar perlindungan kewangan dan AFFIN Holdings pengetahuan tempatan dan rangkaian pelbagai, AXA AFFIN memberi tumpuan kepada membantu individu mengurus risiko dan mencapai matlamat kewangan mereka. AXA AFFIN akan berusaha untuk membina hubungan yang rapat dan berpanjangan dengan pelanggan, menawarkan mereka peduli, sokongan dan nasihat dengan standard etika profesional.
Masa ini AXA membuka kekosongan Jawatan seperti berikut ini:-

JAWATAN KOSONG TERKINI AXA AFFIN LIFE INSURANCE BERHAD TARIKH TUTUP 28 NOVEMBER 2015

LIFE INSURANCE UNDERWRITING SPECIALIST

Malaysia - Kuala Lumpur - Chulan Tower, Jalan Conlay

DESKRIPSI KERJA

  1. Untuk menyediakan pengunderaitan perubatan, bukan perubatan dan kewangan kehidupan individu dan kes-kes saluran alternatif dalam garis panduan yang ditetapkan dan masa yang diambil.
  2. Menyokong pengurus untuk memastikan bahawa operasi harian jabatan terletak dalam tahap perkhidmatan yang dipersetujui.

Akauntabiliti utama

  1. menaja jamin dan meluluskan perniagaan dan pengembalian semula permohonan baru kepada pengetahuan pihak berkuasa yang diberikan. Pengarah bertanggungjawab ke atas pemilihan risiko dan proses yang lengkap dalam tempoh penanda aras perkhidmatan yang dipersetujui.
  2. Menyediakan tuntutan jawatan pengunderaitan nasihat bagi kes-kes tuntutan yang berada di bawah siasatan.
  3. Memastikan proses pengunderaitan dilakukan secara berhemat dan selaras dengan kehendak peraturan dan korporat termasuk permintaan berkesan, pemilihan, penentuan harga dan pengekalan perniagaan wajar.
  4. Bekerjasama dengan penanggung insurans semula dan jabatan aktuari di penempatan risiko ke atas kes-kes yang melebihi had pengunderaitan kami.
  5. Menyokong pengurus dalam operasi harian dengan memantau bersetuju tahap perkhidmatan dan kualiti cek pada persembahan kerja.
  6. Tanda-tanda surat penerimaan, tawaran, penurunan atau penangguhan atau permintaan untuk menaja jamin keperluan.
  7. Mengendalikan dan menguruskan rayuan dan aduan daripada ejen, bankasurans, kakitangan cawangan dan pihak berkepentingan yang lain.
  8. Pengurus Sokongan dalam proses penambahbaikan secara berterusan mengkaji semula proses semasa, mengenal pasti dan menyelesaikan jurang perkhidmatan melalui maklum balas yang membina dan melaksanakan penambahbaikan di mana sesuai.
  9. Pengurus Sokongan dalam mengawal kos perubatan dan memastikan bayaran balik perubatan adalah mengikut harga standard dan garis panduan.
  10. Memberi nasihat dan panduan yang bersesuaian kepada penaja jamin junior risiko dan meningkatkan output kerja.

KELAYAKAN

  1. Sekurang-kurangnya Ijazah memuat Bio Perubatan Sains Perubatan / Kejururawatan / Teknologi Makmal Perubatan / Biologi /Biokimia.
  2. Pengalaman Minimum 5 tahun sebagai penaja jamin perubatan.
  3. Pengetahuan perniagaan Insurans Hayat, produk Life AXA dan keperluan pelesenan peraturan.
  4. Pengetahuan tentang proses dan prosedur dalam Operasi Jabatan dan budaya AXA.
  5. interpersonal yang baik, organisasi dan pengurusan masa kemahiran.
  6. Mampu berkomunikasi dengan berkesan dengan semua peringkat pelanggan dalaman dan luaran.
  7. Proaktif dan mampu bekerja dengan pengawasan yang minimum untuk memenuhi tarikh akhir yang ketat.
  8. pengetahuan kerja yang baik daripada Microsoft Office, terutama PowerPoint dan hamparan aplikasi.
  9. kemahiran perkhidmatan pelanggan yang hebat, berpengetahuan dalam Operasi Insurans dan pengendalian Aduan.

CARA MEMOHON



  1. Sila Merujuk ke pautan berikut:  http://goo.gl/NwzfI7
  2. Klik Apply this Job di bagian bawah
  3. Lengkapi Permohonan
Demikian maklumat kerjaya terkini semoga berfaedah.amin
Sumber
Previous
Next Post »
Thanks for your comment