JAWATAN KOSONG TERKINI OCBC BANK (MALAYSIA) BHD TARIKH TUTUP 13 JANUARI 2016

Kerja Kosong Terkini OCBC Bank BHDIklan kerjaya terbaru datang dari Sektor Bank iaitu OCBC Bank Malaysia BHD, dimana OCBC Bank adalah bank Singapura yang paling lama ditubuhkan, ditubuhkan pada tahun 1932 daripada penggabungan tiga bank tempatan, yang tertua yang diasaskan pada tahun 1912. Ia kini kedua terbesar kumpulan perkhidmatan kewangan di Asia Tenggara dari segi aset dan salah satu dunia yang paling bank-bank yang sangat-rated, dengan penarafan Aa1 dari Moody. Diiktiraf bagi kekuatan kewangan dan kestabilan, OCBC Bank telah disenaraikan bank terkuat Asean dan antara lima bank paling kukuh di dunia oleh Bloomberg Markets selama lima tahun berturut-turut sejak penubuhannya ranking pada tahun 2011. OCBC Bank dan anak-anak syarikatnya menawarkan pelbagai luas perkhidmatan pengurusan kewangan dan kekayaan pakar, yang terdiri daripada pengguna, korporat, pelaburan, perbankan swasta dan transaksi dengan perkhidmatan perbendaharaan, insurans, pengurusan aset dan broker saham.

Pasaran utama OCBC Bank adalah Singapura, Malaysia, Indonesia dan China. Ia mempunyai lebih 620 cawangan dan pejabat wakil di 18 buah negara dan wilayah. Ini termasuk lebih daripada 330 cawangan dan pejabat di Indonesia di bawah anak syarikat Bank OCBC NISP dan lebih daripada 90 cawangan dan pejabat di Hong Kong, China dan Macau di bawah OCBC Wing Hang.
Perkhidmatan perbankan persendirian OCBC Bank disediakan oleh anak syarikat milik penuh Bank Singapura, yang telah menerima peningkatan pengiktirafan industri sebagai Global Bank Persendirian di Asia, dan dipilih sebagai "Bank Swasta Cemerlang di Asia Tenggara pada tahun 2014" oleh Swasta Banker Antarabangsa.
Subsidiari insurans OCBC Bank, Great Eastern Holdings, adalah kumpulan insurans hayat yang paling lama dan paling ditubuhkan di Singapura dan Malaysia. Anak syarikat pengurusan aset, Lion Global Investors, adalah salah satu daripada syarikat-syarikat pengurusan aset sektor swasta yang terbesar di Asia Tenggara.
Selepas terlibat secara aktif dalam menawarkan produk dan perkhidmatan perbankan Islam sejak 1995, OCBC Bank melancarkan anak syarikat perbankan Islam milik penuhnya, OCBC Al-Amin Bank Berhad, pada 1 Disember 2008. OCBC Al-Amin menawarkan produk dan perkhidmatan yang dibangunkan berdasarkan kontrak Syariah berkenaan dan dengan sokongan daripada Jawatankuasa Penasihat Syariah untuk memenuhi keperluan orang Islam dan bukan Islam. Ciri-ciri seperti kadar pembiayaan tetap dan perkongsian untung telah menarik kumpulan yang semakin meningkat daripada pelanggan setia yang ingin menarik daripada prinsip-prinsip Islam yang adil, penyayang dan ketepatan.
Kini OCBC Bank membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini:

JAWATAN KOSONG TERKINI OCBC BANK (MALAYSIA) BHD TARIKH TUTUP 13 JANUARI 2016

Personal Banker/ Personal Financial Manager (Klang Valley)

Peranan dan Tanggungjawab:

  1. Menggalakkan dan jualan silang produk kewangan melalui pameran bergerak, membawa generasi oleh panggilan sejuk, jualan serangan kilat dan rujukan pelanggan.
  2. Komprehensif latihan yang direka khas untuk membangunkan jualan dan kemahiran pengurusan
  3. ganjaran yang kompetitif
  4. Laluan kerjaya berstruktur yang membawa kepada peringkat pengurusan junior

Syarat-syarat:

  1. SPM / Diploma / Ijazah dengan sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam jualan.
  2. Kebolehan untuk jualan dan perkhidmatan
  3. Kemahiran komunikasi yang baik
  4. Bercita-cita tinggi dengan aspirasi untuk menjadi pengurus junior
  5. Yakin dan motivasi diri
  6. Didorong, komited, dan bersemangat untuk membangunkan kerjaya dalam jualan

CARA MEMOHON KERJAYA


  1. Sila kunjungi pautan: http://goo.gl/LKxA7u
  2. Pilih kerjaya yang di atas
  3. Klik Apply This Job (Bahagian Bawah) 
Demikian iklan Jawatan Kosong Terkini dari sektor Bank semoga berfaedah.amin
Sumber
Previous
Next Post »
Thanks for your comment