JAWATAN KOSONG BSN TARIKH TUTUP 04 JANUARI 2016

1 Jawatan Kosong BSN. Maklumat kerja kosong ditunjukkan kepada anda dimana Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Bank Simpanan Nasional(BSN). BSN telah ditubuhkan pada 1 Disember 1974 di bawah Menteri Kewangan ketika itu, Tengku Razaleigh Hamzah. Dengan penubuhannya, BSN telah mengambil alih semua tugas dan tanggungjawab Bank Simpanan Pejabat Pos. 

Misi BSN ialah untuk menggalakkan tabungan, pelaburan dan pengurusan kewangan yang bijak di kalangan rakyat Malaysia untuk meningkatkan kualiti hidup mereka. BSN mempunyai lebih daripada 5,100 pekerja, 382 cawangan dan 621 mesin juruwang automatik (ATM) di seluruh negara. BSN mempunyai lebih 7 juta pelanggan di seluruh pelosok negara dan mempunyai simpanan lebih daripada RM 8 bilion. BSN akan terus mempertingkatkan perkhidmatan serta memperkembangkan produk-produk perbankan untuk kemudahan pelanggan. Produk utama BSN termasuklah Pinjaman Peribadi, Pinjaman gadai janji, Sijil Simpanan Premium (SSP), Skim Perbankan Islam, Akaun Simpanan Giro, BSN Matrix dan Matrix-i Kad Debit serta VISA dan kad kredit Mastercard
berikut Daftar Job Kosong dari BSN.

JAWATAN KOSONG BSN TARIKH TUTUP 04 JANUARI 2016

Junior Secretary-KUALA LUMPUR

TANGGUNGJAWAB:

  1. Mengadakan dan mengekalkan jadual Pengurus dengan cara yang bertanggungjawab dan cekap (termasuk mengatur mesyuarat, dan tempahan perjalanan, menghadiri kepada e-mel, pemeriksaan panggilan telefon dan merangka surat / memo)
  2. Membantu dalam kerja-kerja pentadbiran pejabat dan mengekalkan jabatan aliran tunai dan sistem pengisian yang betul
  3. Dapat membantu Pengurus dalam menyediakan slaid pembentangan, laporan dan mengemaskini Carta Organisasi Jabatan
  4. minit Penulisan dan mengambil imlak
  5. Menguruskan alat tulis dan peralatan pejabat yang
  6. Untuk mengendalikan dan membantu urusan tugasan peribadi Pengurus
  7. Menguruskan semua tugas ad-hoc yang diberikan oleh Pengurus

KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang Diploma Kesetiausahaan / Pejabat Pengurusan / Pengajian Perniagaan atau setaraf.
  2. Sekurang-kurangnya 3 tahun (s) pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Proaktif dan sikap berguna
  4. kemahiran komunikasi interpersonal yang baik dengan keupayaan untuk berinteraksi dengan rakyat semua tahap senioriti
  5. Sangat dianjurkan dan dapat memberi keutamaan dan pelbagai tugas dengan cekap
  6. Mahir dalam bahasa Inggeris dan mampu menulis dengan baik
  7. personaliti Baik, mesra dan matang
  8. Boleh bekerja secara profesional dan mengekalkan kerahsiaan yang ketat dalam semua perkara
  9. keupayaan yang kukuh dalam aplikasi IT termasuk Microsoft aplikasi, e-mel dan fungsi iPhone.

CARA MEMOHON KERJAYA


  1. Sila klik Pautan berikut: http://goo.gl/AfMDH0
  2. Pilih Kerjaya disebut
  3. Klik Apply This Job (bahagian Bawah)

Previous
Next Post »
Thanks for your comment