JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG TARIKH TUTUP 23 DISEMBER 2015

Kerja Kosong Terkini Universiti Malaysia PahangIklan Kerjaya terkini datang dari sektor Universiti yaitu UMP.dimana UMP berhasrat untuk menjadi pembekal terkemuka bagi program-program berasaskan teknologi kejuruteraan dan dan output penyelidikan. Kami komited, di sini, untuk berkongsi dengan anda pengalaman kampus UMP anda memerlukan yang memenuhi tujuan lawatan anda. UMP merupakan sebuah universiti yang agak baru dan ia telah dikategorikan sebagai universiti fokus, antara 19 universiti awam lain di Malaysia. Pengkhususan kami adalah dalam bidang kejuruteraan, teknologi dan sains industri. Anda akan mendapati bahawa kursus tawaran universiti adalah mereka yang mempunyai permintaan yang tinggi oleh pelajar di sebuah negara yang pesat membangun seperti Malaysia. Lebih penting lagi, pendekatan pengajaran dan pembelajaran yang telah diterima pakai oleh UMP adalah salah satu yang sangat berpusatkan pelajar dan berasaskan masalah.
Pelajar-pelajar di UMP menikmati penggunaan state-of-the-art kemudahan yang menyerupai yang digunakan dalam industri. Terkenal dengan konsep "Pengajaran Kilang", yang pelajar-pelajar kita yang diajar oleh fakulti yang berpengalaman dalam persekitaran pembelajaran yang menyediakan mereka untuk dunia nyata ini.
UMP kini beroperasi di dua kampus. Fakulti Kejuruteraan Mekanikal, Fakulti Elektrik dan Elektronik, dan Fakulti Kejuruteraan Pembuatan terletak di kampus resort seperti Pekan. Selebihnya fakulti, pusat akademik dan pusat kecemerlangan beroperasi di Gambang, sebuah bandar yang strategik terletak di petrokimia dan bioteknologi hab yang pesat berkembang. Kedua-dua kampus kira-kira 40 kilometer selain.

Visi

Menjadi universiti teknologi bertaraf dunia.

Misi

UMP menyediakan pendidikan, penyelidikan dan perkhidmatan yang tinggi kualitinya dalam bidang kejuruteraan dan teknologi yang membudayakan kreativiti dan inovasi.
Kini Universiti Malaysia Pahang membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut:

JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI MALAYSIA PAHANG TARIKH TUTUP 23 DISEMBER 2015

Postgraduate student (PhD and Master- Industry, Full time and Part time)-PAHANG

DESKRIPSI KERJA

  1. Bekerja dalam Kejuruteraan Tenaga Field di UMP (Tenaga Kelestarian Focus Group).
  2. Kumpulan Profesor dan Pensyarah Kanan di Fakulti Kejuruteraan Mekanikal.
  3. Dengan memberi tumpuan kepada: Tidal Tenaga, Biomass, Sistem Cogeneration, termoelektrik, Sistem Tenaga Hibrid, Kecekapan Tenaga dan lain-lain
 UMP sedang mencari calon-calon PhD. Calon Master juga dialu-alukan. Peruntukan bagi PhD Penuh Masa: RM2,800, Master Full Time: RM1,000 ++ Industri PhD, Sarjana sambilan, PhD sambilan juga dijemput untuk memohon.

CARA MEMOHON



  1. Sila kunjungi pautan : http://goo.gl/VUNGCs
  2. Klik Apply This Job
Previous
Next Post »
Thanks for your comment