JAWATAN KOSONG TERKINI AEON CO.(M) BHD TARIKH TUTUP 21 JANUARI 2016

Kerja Kosong Terkini AEON CO. (M) BHDIklan Jawatan kosong terkini datang dari syarikat swasta Sektor ritel iaitu AEON CO. BHD , dimana AEON CO. (M) BHD. adalah peruncit terkemuka di Malaysia dengan jumlah pendapatan sebanyak RM3.71 bilion bagi tahun kewangan yang ditinjau. Syarikat ini ditubuhkan pada 15 September 1984. AEON CO. (M) BHD. (AEON atau Syarikat) telah ditubuhkan sebagai tindak balas kepada jemputan Kerajaan Malaysia untuk AEON Jepun untuk membantu memodenkan industri peruncitan di Malaysia. Nama 'AEON' hari ini menjadi pengetahuan umum di kalangan rakyat Malaysia dan juga warga asing, terutamanya disebabkan oleh hubungannya dengan Kumpulan AEON antarabangsa Syarikat. AEON telah mengukuhkan kedudukannya sebagai rangkaian utama kedai barangan am (GMS) dan pasar raya. Pembaikan dalaman yang berterusan AEON kedai-kedai untuk menonjolkan imej yang direka untuk memenuhi keperluan yang sentiasa berubah dan kehendak pengguna adalah bukti jelas dalam hal ini. Prestasi Syarikat telah dipertingkatkan lagi dengan pemahaman akut pihak pengurusan mengenai keperluan pasaran sasaran dan penyediaan campuran produk yang optimum. Kedai AEON sebahagian besar terletak di kawasan perumahan pinggir bandar, memenuhi golongan berpendapatan sederhana luas di Malaysia. AEON Group of Companies terdiri daripada AEON Co, Ltd dan kira-kira 300 anak-anak syarikat yang disatukan dan syarikat gabungan..Selain GMS terasnya serta operasi pasar raya dan kedai runcit, AEON juga aktif dalam operasi kedai khusus, pembangunan pusat membeli-belah dan operasi, perniagaan kad kredit dan perkhidmatan. AEON Group of Companies adalah peruncit Jepun bersepadu dan aktif bukan sahaja di Jepun tetapi juga di seluruh ASEAN dan China. Pada setiap masa, di setiap pasaran, aktiviti AEON yang berpegang kepada falsafah 'pelanggan' yang tidak berubah. Tujuannya adalah untuk mengatasi jangkaan dengan menggabungkan produk-produk terbaik dengan perkhidmatan peribadi yang unik yang meningkatkan pengalaman membeli-belah untuk membuat pelanggan tersenyum setiap kali mereka membeli-belah.

Kini AEON mempelawa warganegara Malaysia untuk jawatan kosong seperti berikut:-

JAWATAN KOSONG TERKINI AEON CO.(M) BHD TARIKH TUTUP 21 JANUARI 2016

Mall Manager (Based in Selangor)

PERIHAL KERJA

  1. Memantau perolehan jualan Pusat Membeli-belah.
  2. Menganalisis Shopping Centre koleksi bulanan pendapatan (sewa, fi promosi, caj perkhidmatan, caj komisen jualan & utiliti) dan penuaan status rekod.
  3. Penyemakan yang tertunggak secara kebelakangan deposit (bayaran pengurusan pengubahsuaian, deposit pengubahsuaian, deposit untility dan deposit keselamatan).
  4. Menganalisis dan memahami Keuntungan dan Kenyataan Rugi.
  5. Menganalisis kelemahan dan kekuatan prestasi jualan penyewa, menyusun sebab dan menyediakan langkah-langkah tindakan untuk meningkatkan keputusan.
  6. Menjalankan lawatan yang kerap ke kedai-kedai penyewa untuk rappot lebih baik dengan rakan perniagaan.
  7. coodinating dan merancang jadual dan aktiviti tahunan gelanggang acara utama.
  8. Membangunkan latihan yang konsisten mengenai perkhidmatan dan krisis atau pengurusan kecemasan prosedur untuk kakitangan.
  9. Mengenal pasti dan membangunkan peningkatan kerjaya bagi kakitangan.

KELAYAKAN:

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / / Graduate Diploma Tinggi, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah atau Ijazah Profesional dalam Pengajian Perniagaan / Pentadbiran / Pengurusan, Pemasaran, Perniagaan, Komunikasi Massa, Hospitality / Tourism / Pengurusan Hotel atau setaraf.
  2. Sekurang-kurangnya 3 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Mempunyai kualiti kepimpinan dengan keupayaan untuk memberi motivasi dan mengekalkan tahap yang tinggi dalam kerja berpasukan di kalangan ahli pasukan.
  4. Kemahiran analitikal yang kuat dengan komunikasi yang baik, perundingan dan kemahiran interpersonal.
  5. Dapat merancang, melaksana, mengatur dan menyelaras aktiviti-aktiviti pusat membeli-belah serta pengurusan pentadbiran.
  6. Berpengalaman dalam pengurusan Pusat Membeli-belah / operasi akan menjadi satu kelebihan.
  7. Berpengalaman dalam industri peruncitan juga boleh dipertimbangkan.
  8. Personaliti yang menyenangkan dan juga rapi.
  9. Nikmati untuk berjumpa dengan orang.
  10. Boleh bekerja syif, hujung minggu dan cuti umum.
  11. Dua (2) jawatan yang ada, yang akan berpangkalan di AEON Taman Equine Shopping Centre & Shopping Centre Bukit Raja.

CARA MEMOHON



  1. Sila kunjungi pautan berikut:http://goo.gl/uVehdK
  2. Pilih job diatas
  3. Klik Apply This Job bahagian bawah kanan


Previous
Next Post »
Thanks for your comment