JAWATAN KOSONG TERKINI PETRON MALAYSIA 26 APRIL 2016

 PETRON MALAYSIA 


Kerja Kosong Terkini Petron Malaysia. Iklan kerja Kosong Terkini datang dari Sektor Swasta iaitu Petron Malaysia dan marketing berhad. Dimana Petron Corporation adalah sebuah syarikat minyak Asia baru muncul dan berkembang pesat. Kami berkongsi akar sama seperti ExxonMobil di Malaysia, mengesan keturunan kami untuk 1933 dengan pembentukan Vacuum Standard Oil Company. Petron telah berkembang untuk memenuhi cabaran pasaran yang dinamik dan hari ini, kami adalah syarikat penapisan dan pemasaran minyak terbesar di Filipina, membekalkan hampir 40% daripada keperluan minyak negara. Pada tahun 2011, Petron ditanda penerokaannya ke Malaysia dengan penubuhan syarikat induk, Petron Oil & Gas International Sdn Bhd dan pengambilalihan anak-anak syarikat ExxonMobil hiliran pada tahun 2012.
Anak-anak syarikat Petron di Malaysia terdiri daripada Petron Malaysia Refining & Marketing Bhd (dahulunya dikenali sebagai Esso Malaysia Berhad), sebuah syarikat awam yang disenaraikan di Bursa Malaysia; Petron Fuel International Sdn Bhd (dahulu dikenali sebagai ExxonMobil Malaysia Sdn Bhd); dan Petron Oil (M) Sdn Bhd (dahulu dikenali sebagai ExxonMobil Borneo Sdn Bhd).
Sebagai sebuah syarikat utama dan mempunyai reputasi baik dalam Oil & Gas, penglibatan kami dalam penapisan dan peruncitan yang berkualiti bertaraf dunia produk petroleum dan perkhidmatan berkaitan, membantu negara untuk memenuhi permintaan tenaga dan menyumbang kepada kemajuan sosio-ekonomi secara keseluruhan.
Petron Dickson Refinery Port (PDR), yang mempunyai kapasiti yang terkemuka 88,000 tong sehari, menghasilkan pelbagai produk petroleum termasuk petrol, diesel, minyak pelincir, gas petroleum cecair (LPG), minyak industri dan komersil, dan penerbangan. Produk kami diedarkan melalui lori tangki kepada tujuh depot secara strategik terletak dan terminal yang telah diberikan banyak kali sejak beberapa tahun Society Malaysia yang berprestij bagi Keselamatan dan Kesihatan Pekerjaan Anugerah Health (MSOSH). Melalui rangkaian pengedaran yang luas ini, kami terus membekalkan keperluan petroleum pelbagai pelanggan industri kami.
perniagaan pemasaran petroleum teguh kami yang merangkumi lebih daripada 550 stesen di seluruh negara membawa kualiti tinggi, produk tenaga bersih kepada pengguna jalan raya. Ia lebih daripada hanya sebuah stesen minyak, stesen perkhidmatan Petron menyediakan pengalaman perkhidmatan sehenti kepada pelancong di jalan raya. Treats, kedai kami menawarkan kemudahan seperti kedai stesen membeli-belah dan restoran makanan segera. jenama LPG perdana Petron, Petron Gasul memberikan tenaga yang cekap bagi isi rumah di Malaysia. Beyond agenda perniagaan kami, kami mengambil kewarganegaraan korporat dan sosial kita ke jantung dengan mengintegrasikan program pendidikan dan alam sekitar ke dalam operasi kami bagi memastikan kemampanan dan menyumbang kepada pembangunan sosial. Dengan penubuhan Petron di Malaysia, kami memulakan bab pertumbuhan baru dalam warisan sejarah tersendiri syarikat kami. Melalui pengalaman gabungan dan kepakaran pengurusan kami yang berkemahiran dan bermotivasi dan kakitangan, dan asas kukuh dalam industri Oil & Gas, kami berdedikasi dan bersemangat tentang visi kami untuk menjadi penyedia utama penyelesaian pelanggan dalam sektor tenaga dan perniagaannya yang berkaitan. Kami tetap komited untuk mengoptimumkan aset syarikat itu di Malaysia dan melabur dalam bidang utama perniagaan, yang merangkumi penambahbaikan Dickson Refinery Port untuk meningkatkan nilai aliran pengeluaran dan selari, pengembangan daripada rangkaian perniagaan kami untuk meningkatkan kedudukan daya saing kami dalam sektor Oil & Gas di Malaysia.
Kini Petron membuka kekosongan jawatan kosong terkini seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI PETRON MALAYSIA  26 APRIL 2016

LPG Territory Manager-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  • Ijazah dengan pengalaman jualan yang berkaitan sebaik-baiknya 2 hingga 3 tahun. Graduan baru digalakkan untuk memohon.
  • Mahir dalam MS Office dan SAP
  • kemahiran interpersonal, analisis dan komunikasi yang baik
  • Boleh bekerja dengan pengawasan yang minima
  • Keupayaan menyesuaikan diri kepada perubahan keutamaan
  • Pemain pasukan yang baik

Network Planning-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Ijazah Sarjana, Sains / Teknologi Komputer dan Maklumat, Kejuruteraan (Komputer / Telekomunikasi) atau setara.
  2. Bahasa yang diperlukan : Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  3. Sekurang-kurangnya 3 tahun  pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  4. Sebaik-baiknya Junior Eksekutif yang pakar dalam IT / Komputer - Rangkaian / Sistem / Database Admin atau setara.
  5. Kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

CARA MEMOHON KERJA KOSONG TERKINI


  1. Sila kelaman : http://goo.gl/0RGiMs
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik Baten "APPLY NOW" 
Demikian Iklan Kerja Kosong terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment