JAWATAN KOSONG PAN MALAYSIA POOLS SDN BHD

Kerja Kosong terbaru Pan Malaysia Pools Sdn Bhd (PMP).  Pan Malaysian Pools Sdn. Bhd. ( "PMP"), telah diperbadankan di Malaysia pada 4 Julai, 1988. perniagaan utamanya adalah kelakuan dan pengurusan perniagaan Totalisator Ramalan Nombor di bawah peruntukan Akta Racing (Totalisator Board), 1961 itu. Pada 9 Ogos 2011, Jana Pendidikan Malaysia Sdn Bhd ( "JPM") memperolehi keseluruhan pemegangan dalam PMP. Berikutan pengambilalihan PMP oleh JPM, semua dividen bersih PMPs bahawa JPM menerima akan didermakan kepada The Community Chest ( "TCC"). Dengan struktur ini, PMP telah berkesan telah berubah dari sebuah organisasi untuk keuntungan ke dalam perniagaan sosial, memberikan sumbangan jangka panjang untuk TCC untuk manfaat masyarakat Malaysia.

Dibiayai terutamanya daripada keuntungan PMP, TCC membiayai penubuhan, pembangunan dan kemajuan sekolah dan institusi pengajian yang bukan untuk keuntungan adalah dan yang tidak menerima pembiayaan atau bantuan yang mencukupi daripada kerajaan atau masyarakat. PMP tidak menderma wang tunai secara langsung kepada sekolah-sekolah atau institusi pengajian. Melalui sukarelawan kami, TCC kerja-kerja tangan-tangan dengan pegawai sekolah dan kontraktor untuk membina, membetulkan dan memperbaiki infrastruktur dan kemudahan yang memerlukan perhatian segera, semua untuk manfaat kanak-kanak sekolah fizikal.
Sejak dilancarkan pada 2011, sukarelawan dari TCC telah bertungkus lumus dengan sekolah-sekolah jenis kebangsaan Cina dan Tamil serta sekolah mubaligh di seluruh negara, dari Timur ke Semenanjung Malaysia, untuk memastikan bahawa bumbung pecah dan jubin digantikan, masalah anai-anai diselesaikan, tandas dibaiki dan bangunan-bangunan lama yang sedia ada adalah selamat dan bunyi untuk kanak-kanak sekolah, serta membina bangunan baru dan kemudahan sampingan seperti dewan serbaguna, laluan berbumbung, makmal sains, perpustakaan, pusat sumber dan banyak lagi. 
Kini Pan malaysia Pools Sdn Bhd membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut:-

Executive - Finance-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  • Degree or partial accounting qualification or equivalent.
  • Minimum 3 years' relevant working experience.
  • Possess good interpersonal and communication skills.
  • Well organised, resourceful and able to work independently with minimum supervision.
  • Well verse with Microsoft Office applications.
  • Those with SAP system knowledge would have an added advantage.
  • Flexibility to travel outstation as and when required. 

CARA MEMOHON KERJAYA


Calon yang berminat juga dijemput untuk menulis dalam memberikan resume terperinci, salinan sijil-sijil, gaji (semasa dan dijangka) dan nombor telefon bersama-sama dengan gambar terbaru berukuran pasport (n.r.) ke alamat di bawah:
Senior Manager - Human Resources & Administration
Pan Malaysian Pools Sdn Bhd (171698-P)
16th Floor Wisma Genting
Jalan Sultan Ismail
50250 Kuala Lumpur
For more information on the company, kindly logon to www.damacai.com.my

Sumber 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment