JAWATAN KOSONG KOLEJ UNIVERSITI LINTON SDN BHD TARIKH TUTUP 01 MEI 2016

Kerja kosong Kolej Universiti Linton Sdn Bhd. Kolej Universiti Linton (KUL) adalah sebuah institusi pengajian tinggi yang dinamik dan berkembang pesat di Malaysia. Dahulu dikenali sebagai Kolej Linton, KUL memulakan operasi di Ipoh, Malaysia 28 tahun ago.With pengambilalihan Kolej Linton oleh Kumpulan Pendidikan Legenda (LEG) pada tahun 2005, operasinya telah berpindah ke Kampus Mantin di Negeri Sembilan. Langkah terlalu Mantin telah siap pada akhir September 2005.
Pada tahun 2010 KUL telah dinaik taraf dari sebuah kolej kepada status Kolej Universiti. Kolej aspirasi untuk menjadi salah satu daripada pusat-pusat pendidikan di Malaysia menjadi kenyataan apabila KUL telah dijemput oleh Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia untuk menaik taraf status dari kolej ke Kolej Universiti di 22 Mac 2010. Penubuhan majlis istiadat Kolej Universiti Linton telah diadakan di kampusnya di bandar Universiti Teknologi Legenda, Mantin, Negeri Sembilan dan telah dirasmikan oleh YB Dato 'Seri Mohamed Khaled bin Nordin, Menteri Pengajian Tinggi Malaysia.
Dari awal merendah diri, KUL kini muncul sebagai salah sebuah institusi pengajian tinggi swasta yang terbesar di Malaysia dan ia bergerak pantas ke hadapan dalam mencapai aspirasi untuk menjadi salah satu pusat yang paling dihormati kecemerlangan akademik bukan sahaja di Malaysia tetapi juga di rantau ini .


Sejak penubuhannya, lebih kurang 22,000 pelajar telah lulus dari KUL. Pada masa ini, KUL mempunyai lebih daripada 4,700 pelajar. Daripada jumlah ini, kira-kira 60% daripada mereka adalah pelajar antarabangsa dari 62 negara, termasuk Republik Rakyat China, Afrika, Timur Tengah, Asia Tengah, Asia Selatan, dan rantau ASEAN.
KUL, yang merupakan ditubuhkan dan pemain utama jangka panjang dalam sektor pendidikan tinggi di Malaysia mempunyai berbagai kelebihan termasuk mempunyai sebuah kampus 'yang dibina khas' & bersepadu yang boleh menampung sehingga 25,000 pelajar dan hubungan antarabangsa dengan universiti-universiti terkemuka di United Kingdom .
Motto kami adalah "We Care". Selaras dengan motto ini, KUL menyediakan perkhidmatan sokongan akademik dan pelajar menyeluruh bagi melahirkan graduan yang serba boleh dan mendapat pekerjaan yang akan dapat memenuhi keperluan dan jangkaan majikan masa depan mereka.
Kini KUL membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini:

Jawatan Kosong Kolej Universiti Linton Sdn Bhd tarikh Tutup 01 Mei 2016

Programmer-Negeri Sembilan

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Sains / Teknologi Maklumat Komputer atau setaraf dengannya. 
  • Pengetahuan bahasa web dan pengaturcaraan pangkalan data yang berkaitan termasuk Visual Studio.net, VB Net. VB 6.0 dan Microsoft SQL Server 2000/2014. 
  • Penyelesaian masalah dan kemahiran analitikal untuk menterjemahkan keperluan perniagaan ke dalam penyelesaian teknikal dan dapat menyelesaikan masalah dengan cepat. 
  • Memiliki bertulis dan kemahiran komunikasi lisan execelent, dan mempunyai sifat dan sikap bertanggungjawab. 
  • Keupayaan untuk menulis dokumentasi teknikal, membina & menyampaikan persembahan dan mengendalikan latihan. 
  • Dapat priortize, menyusun dan melakukan pelbagai tugas dengan pengawasan minimm. Sekurang-kurangnya 4 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini. Sebaik-baiknya Junior Eksekutif yang pakar dalam IT / Komputer - Rangkaian / Sistem / Database Admin atau setara. kedudukan Sepenuh Masa (percuma). 
  • Jawatan berpangkalan di Mantin, Negeri Sembilan

Clinical Instructor-Negeri Sembilan

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma Kejururawatan, Diploma Siswazah atau Ijazah Profesional Kejururawatan.
  • Kemahiran dalam bahasa Inggeris lisan dan tulisan.
  • Registered Nurse Berlesen.
  • Memiliki Sijil semasa Amalan Tahunan (APC) untuk jururawat.
  • Sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman bekerja dalam bidang klinikal di yang berkaitan dengan bidang pengawasan.
  • Memiliki sijil sub pengkhususan / pos asas adv diploma / akan menjadi satu kelebihan.
  • kedudukan Sepenuh Masa (percuma). 

CARA MEMOHON KERJAYA


Demikian maklumat kerja kosong Sektor Universiti semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment