JAWATAN KOSONG PUBLIC ISLAMIC BANK BERHAD 09 MEI 2016

JAWATAN KOSONG PUBLIC ISLAMIC BANK BERHAD 09 MEI 2016


Kerja Kosong Terbaru Public Islamic Bank Berhad, dimana Public Islamic Bank merupakan anak syarikat milik penuh Public Bank, yang memulakan operasi pada 1 November 2008. Public Islamic Bank ditubuhkan sejak 1993, menawarkan produk dan perkhidmatan perbankan Islam kepada orang ramai apabila ia bermula sebagai jendela melalui Public Bank. PIBB menyumbang kepada bidang perbankan Islam secara keseluruhan, memberi tumpuan kepada perusahaan pengguna dan pembiayaan runcit, kecil dan sederhana serta perniagaan pembiayaan dan pengambilan deposit. perkembangan pantas kadar dan semakin diterima oleh rakyat Malaysia tanpa mengira panggilan bangsa dan agama bagi produk dan perkhidmatan perbankan yang bukan sahaja patuh Syariah tetapi juga berdaya saing. deposit dan pembiayaan produk yang berdaya saing Public Islamic Bank adalah orang-orang yang memenuhi panggilan.
Sebagai salah satu pemain utama dalam industri perbankan Islam dan tidak menyebut bahagian 5 bank Islam di Malaysia, Public Islamic Bank telah berkembang kedudukan kukuh dan mantap kepada pertumbuhan modal yang kukuh dari RM30 juta pada tahun 1993, kepada RM2.6 bilion pada 31 disember 2013.
Public Islamic Bank mempunyai kelebihan dalam mendekati dan memenuhi keperluan pelanggan seperti yang kita memanfaatkan penjenamaan pepejal Public Bank dan rangkaian yang besar daripada 259 cawangan Public Bank di seluruh negara, sebagai tambahan kepada cawangan Islam sepenuhnya pada Kg Baru , Kuala Lumpur dan Putrajaya.
Rekod mengagumkan PIBB disokong dan diketuai oleh Lembaga dihormati Pengarah dan Jawatankuasa Syariah yang sentiasa memastikan bahawa Public Islamic Bank berada di landasan yang betul, bukan sahaja ke arah keuntungan dan kestabilan, tetapi juga mematuhi prinsip-prinsip Syariah.
Public Islamic Bank menawarkan penyelesaian perbankan patuh Syariah penuh yang memenuhi keperluan anda. Pada mana-mana peringkat kehidupan anda berada dalam; sama ada untuk menyimpan atau mendapatkan pembiayaan, PIBB menyediakan produk dan perkhidmatan yang sesuai dan mengurangkan tuntutan hidup perbankan. Menerokai produk dan bank PIBB dengan PIBB atau kunjungi cawangan terdekat anda.
Kini PIBB dalam menggapai proses bisnisnya PIBB membuka jawatan kosong terbaru April Mei 2016seperti berikut ini:

JAWATAN KOSONG PUBLIC ISLAMIC BANK BERHAD 09 MEI 2016

Business Development Managers, Commercial Financing & Deposit-Kuala Lumpur - Based in Head Office

DESKRIPSI KERJA

  • Mendapatkan pelanggan-pelanggan korporat bakal iaitu menyasarkan entiti perniagaan dan agensi-agensi berkaitan kerajaan untuk melibatkan diri dalam aktiviti pembiayaan
  • Membantu Pengurusan dalam penggubalan dan pelaksanaan pelbagai strategi pemasaran untuk pencapaian sasaran pembiayaan
  • Menjalinkan hubungan baik dengan pelanggan komersil sedia ada dan terus membangunkan dan mencapai sasaran pembiayaan Bank
  • Secara aktif salib menjual pelbagai keseluruhan Bank produk dan perkhidmatan kewangan kepada bakal pelanggan

KELAYAKAN

  • Ijazah yang diiktiraf dengan 3 tahun pengalaman minimum dalam menjual produk kewangan
  • Proaktif dan pelanggan fokus
  • Komunikasi yang baik dan kemahiran interpersonal
  • Bersedia untuk perjalanan dan mempunyai pengangkutan sendiri

CARA MEMOHON KERJAYA

  • Sila kelaman: http://goo.gl/T0Rckq
  • Pilih Kerja Kosong Terbaru diatas
  • Klik APPLY NOW bahagian bawah.
  • Mohonlah kerja kosong terkini secara onlen
Demikian maklumat kerja kosong terbaru semoga berfaedah
Previous
Next Post »
Thanks for your comment