JAWATAN KOSONG KPJ KLANG SPECIALIST HOSPITAL 04 MEI 2016

Kerja Kosong Terbaru KPJ Klang Specialist hospital. Maklumat kerjaya terkini datang dari Sektor Kesihatan dan perubatan iaitu KPJ Klang Specialist Hospital. Hospital Pakar KPJ Klang (KLGSH) merupakan hospital ke-21 kumpulan KPJ yang ini. A multi-kepakaran 'one stop' tertiary hospital menjaga standard antarabangsa, KLGSH komited sepenuhnya dalam menurut kecemerlangan dengan mengekalkan dan menyediakan standard yang luar biasa ke atas pesakit-penjagaan dan menyampaikan perkhidmatan yang berkualiti dengan belas kasihan. A 220 katil penjagaan akut kemudahan perubatan peribadi yang dilengkapi dengan keadaan bilik pembedahan seni dan peralatan perubatan yang menggabungkan teknologi terkini, KLGSH disokong oleh pasukan kepakaran perubatan bertaraf dunia dan profesional penjagaan kesihatan yang khusus.

KLGSH terletak dan estetika dibentangkan dalam perbandaran yang indah, maju dan sibuk di Bandar Baru Klang dan mudah diakses dari Federal Highway KL-Klang, Kesas Highway, Lebuhraya Damansara Puchong (LDP), Ekspressway Lingkaran Tengah (ELITE) dan Lebuhraya baru Lembah Klang (NKVE). KLGSH juga bersambung dengan pelbagai lebuh iaitu ke Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dan Seaport (Northport dan Westport).

Vision

The Preferred Healthcare Provider

Mission

Menyampaikan Kualiti Perkhidmatan Penjagaan Kesihatan.
Kini KPJ Klang Spec. Hospital membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini :-

Jawatan Kosong KPJ Klang Specialist Hospital 04 Mei 2016

Marketing Executive-Selangor - Bandar Baru Klang

Kelayakan / Kemahiran

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / / Diploma Siswazah Tinggi, Ijazah Sarjana Muda, Pengajian Perniagaan / Pentadbiran / Pengurusan, Pemasaran atau yang setaraf.
  • Kemahiran dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  • Minimum 3 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Bandar Baru Klang.
  • Sebaik-baiknya yang pakar dalam Pemasaran Pembangunan / Perniagaan atau setaraf.
  • Kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

CARA MEMOHON KERJAYA

  1. Sila kelaman: http://goo.gl/pAkzgT
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik "APPLY NOW"

Demikian Maklumat Kerja kosong terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment