JAWATAN KOSONG HCL AXON MALAYSIA 22 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini HCL Axon Malaysia. Iklan jawatan Kosong Terkini kami infokan kepada ande yang berasal dari Axon Malaysia Sejak tahun 1985, HCL telah membolehkan perniagaan di Malaysia bersaing dengan lebih baik dalam dunia teknologi yang dipacu. Lebih daripada 60 syarikat, termasuk Fortune 500 syarikat di perbankan dan perkhidmatan kewangan, insurans, telekomunikasi, semikonduktor, minyak dan gas, teknologi tinggi, peruncitan, pembuatan, logistik, pelancongan, dan industri automobil adalah pelanggan HCL di rantau ini.HCL, sebuah syarikat perisian yang mantap di Malaysia, mempunyai salah satu yang terbesar pusat penghantaran SAP di rantau ini, menyampaikan perkhidmatan dari dua lokasi - Kuala Lumpur dan Pulau Pinang untuk pelanggan serantau dan global. Lebih 70% daripada pekerja HCL di Malaysia adalah penduduk tempatan.
HCL adalah salah satu syarikat pertama untuk mencapai status Multimedia Super Corridor (MSC) di Malaysia, jawatan yang diberikan oleh Perbadanan Pembangunan Multimedia (MDEC), Malaysia kepada syarikat-syarikat yang mengambil bahagian dalam inisiatif ICT di negara ini.
Penglibatan utama

  • HCL adalah rakan kongsi IT strategik untuk DiGi Telecommunications (a Telenor Group Syarikat). HCL menguruskan keseluruhan platform dalam talian dan pemasaran operasinya.
  • HCL telah dibina dan kini mengendalikan portal / Ecommerce Pengurusan Aset Digital untuk FINAS - Perbadanan Kemajuan Filem Nasional Malaysia di bawah Kementerian Komunikasi dan Multimedia.
  • HCL mewujudkan nilai untuk Electrolux dan SC Johnson. HCL berjalan Meja Perkhidmatan mereka dari Malaysia dalam bahasa-bahasa Asia berganda, seperti Mandarin, Bahasa Melayu, Bahasa Indonesia, Thailand, dan Vietnam.
  • HCL bekerjasama dengan Petronas ICT dalam pelbagai bidang, termasuk SAP Consulting, Perkhidmatan Infrastruktur, Pengurusan Program, Pembangunan Aplikasi, dan Mobiliti Consulting.
  • HCL berjaya mengaktifkan Transformasi Perniagaan di Malaysia Airlines pada SAP.
  • HCL terlibat dalam inisiatif Transformasi Pinjaman Asal daripada pelbagai bank di seluruh Malaysia.
  • HCL adalah melaksanakan beberapa projek utama bagi 2 Bank terbesar di Malaysia, ada yang termasuk penempatan Trade Portal Finance, Research Automation, Derivatif dan Produk Berstruktur pelaksanaan, CRM, Transformasi Pembayaran, Solutions Custodian, Channel Services Architecture, Data Warehousing, yang menubuhkan pusat-pusat kompetensi, dan inisiatif SOA dan BPM.
  • HCL telah diamanahkan dengan projek portal rombakan besar-besaran untuk salah satu daripada Insurans terbesar di Malaysia. Projek ini meliputi platform refresh hujung-ke-akhir, dan keselamatan dan GUI tambahan.
Kini HCL Axon membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini:-

 Jawatan Kosong HCL Axon Malaysia 22 April 2016

Copy Writer-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Ijazah Sarjana, mana-mana bidang.
  2. kemahiran yang diperlukan : Copy Writer.
  3. Bahasa yang diperlukan : Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  4. Sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  5. Sebaik-baiknya Eksekutif Kanan yang pakar dalam IT / Komputer - Perisian atau setara.
  6. kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

Software Engineer-Penang

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Ijazah Sarjana, mana-mana bidang.
  • kemahiran yang diperlukan : bahasa skrip, C Bahasa, Perl, Python, Skrip Shell, LINUX.
    Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • Sebaik-baiknya Junior Eksekutif yang pakar dalam IT / Komputer - Perisian atau setara.
  • Kedudukan Sepenuh Masa (percuma).
  • Kepakaran dalam pengurusan sistem konfigurasi perisian seperti GIT.
  • Mengintegrasikan patch perisian yang dibangunkan oleh ahli pasukan yang lain, mewujudkan siaran perisian penuh dan separa sesuai untuk pasukan berkualiti, penggabungan perubahan terakhir ke dalam repositori utama - Pelbagai pelanggan dan pembebasan baris.
  • Membangunkan skrip automasi untuk mengautomasikan proses aliran kod, pengurusan patch sebanyak mungkin.
  • Menjadi ghairah tentang automasi secara umum.
  • GIT, Gerrit, Android, Jenkins, Sistem Integrasi berterusan, Python, Perl, Linux, VMware.
  • Perlu mempunyai pengalaman dalam sekurang-kurangnya satu bahasa skrip daripada Perl, Python, shell skrip dan baik pendedahan jika calon itu telah terpaksa Linux & C juga.

CARA MEMOHON KERJAYA


Demikian Maklumat kerja kosong terkini semoga berfaedah dan Sukses
Previous
Next Post »
Thanks for your comment