JAWATAN KOSONG TERKINI BESTINET 04 MEI 2016

Kerja Kosong Terbaru Bestinet Sdn Bhd. Bestinet Sdn BHD adalah sebuah syarikat IT yang mampu memberikan teknologi inovatif, pelanggan-centric dan penyelesaian syarikat yang menyeluruh termasuk merentas sempadan penyelesaian IT, aplikasi dan menyediakan infrastruktur bagi Kerajaan dan pelanggan sektor swasta.  Bestinet di sentiasa berusaha untuk melaksanakan cabaran kompleks dan mengubah mereka ke dalam aplikasi mudah, kemas dan intuitif. kepakaran global bestinet dan kepintaran serantau membolehkan kita untuk berfikir jauh ke hadapan keluk dalam menyediakan penyelesaian khusus pelanggan, menuntut kepada pelanggan bestinet.
Sejak ditubuhkan pada tahun 2008, bestinet telah secara berterusan telah terlibat dalam konsepnya, membangun dan mengintegrasikan penyelesaian IT hujung-ke-akhir untuk pelbagai jenis pelanggan. bestinet komited dalam usaha bestinet untuk menyampaikan dan melebihi keperluan dan jangkaan pelanggan bestinet.

pelanggan bestinet mendapat manfaat daripada kerinduan kompulsif berhampiran bestinet untuk berada di canggih daripada teknologi baru dan inovasi. bestinet berusaha untuk menjadi cepat menyesuaikan diri teknik-teknik terkini dan mencontohi trend pengguna semasa, memastikan pelanggan-pelanggan bestinet menikmati hanya penyelesaian terbaik. Pelanggan juga dianggap sebagai rakan kongsi strategik, di mana mereka yang terlibat dalam proses membuat keputusan setiap langkah perjalanan.
Pasukan pengurusan bestinet terdiri daripada pasukan tokoh terkemuka yang mempunyai pengalaman luas dalam pelbagai sektor dan industri, dan dihormati dalam pelbagai bidang mereka. Pasukan teknologi bestinet terdiri daripada kumpulan yang berdedikasi orang dengan pelbagai cemerlang domain dan kemahiran teknologi set, didorong oleh tahap profesionalisme yang tinggi dan semangat. Kerana, yang terbaik masih belum datang. Perjalanan bestinet baru sahaja bermula. bestinet percaya yang dibawa masa depan banyak peluang dan kejayaan untuk kita, dan kita benar-benar percaya bahawa perkongsian kerjasama pintar adalah penyumbang utama untuk kejayaan yang berterusan.
Kini Bestinet membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini:-

Jawatan Kosong terkini Bestinet 04 Mei 2016

Database Administrator-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  • Kemahiran insaniah
  • Komunikasi; bertulis dan lisan
  • Fleksibel dan diurus sendiri
  • Kreatif dan inovatif
  • Mesti bersedia untuk melakukan perjalanan di seluruh rantau langsung dan operasi lain dalam Bestinet Kumpulan

Pilihan

  • Pangkalan Data / RDBMS / NO-SQL pengetahuan
  • Junior / Fresh Graduate

Basic Requirements

  • Penyesuaian, Analisis / Penyelesaian Masalah, Kerjasama, Perkhidmatan Pelanggan Orientasi, Kreativiti / Inovasi, Integriti, Ketahanan

CARA MEMOHON KERJAYA


Demikian Maklumat kerjaya terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment