JAWATAN KOSONG SIEMENS MALAYSIA SDN BHD 13 MEI 2016

 SIEMENS MALAYSIA SDN BHD 

Kerja Kosong Terbaru Siemens Malaysia yaitu Syarikat Telefon pintar besar di dunia dan  pembuat telefon bimbit dan satu bahagian dalam Siemens AG. Siemens Siemens dijual mudah alih kepada BenQ berpangkalan di Taiwan pada tahun 2005, yang kemudiannya menjadi BenQ-Siemens. Siemens telefon mudah alih lepas, AL21, A31 dan AF51, telah dikeluarkan pada November 2005. Yang pertama telefon bimbit Siemens, Siemens Mobiltelefon C1, telah dilancarkan pada tahun 1985. Pada tahun 1994 telefon Siemens S1 GSM telah dilancarkan. Pada tahun 1997 Siemens melancarkan telefon pertama dengan skrin warna, Siemens S10, dengan skrin yang mampu memaparkan merah, hijau, biru dan putih. Pada tahun yang sama Siemens melancarkan pertama "luar" telefon, Siemens S10 Aktif, dengan kejutan yang dipertingkatkan, habuk dan perlindungan daripada percikan. Siemens melancarkan telefon slider pertama, Siemens SL10, pada tahun 1999.

Siemens memperoleh bahagian telefon mudah alih Bosch pada tahun 2000. Pada tahun yang sama Siemens melancarkan salah satu telefon pertama dengan pemain MP3 dan sokongan kad memori luaran (MultiMediaCard), Siemens SL45.
Pada tahun 2003 Siemens melancarkan berjalan telefon pertama pada sistem operasi Symbian OS, Siemens SX1. telefon yang dipaparkan MultiMediaCard swappable panas. Pada tahun yang sama Siemens melancarkan rangkaian Xelibri yang telefon fesyen. Pada tahun 2005 Siemens melancarkan telefon pertama dengan sokongan GPS sebenar, Siemens SXG75.
Kini Siemens Malaysia membuka kekosongan jawatan terbaru April 2016 seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG SIEMENS MALAYSIA SDN BHD 13 MEI 2016

Specialist - Account Reconciliation (225725)-Selangor

KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Muda Perakaunan / Perdagangan / Kewangan dengan minimum 2-3 tahun pengalaman bekerja.
  • Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam Penyelarasan pengalaman / Accounting - sistem ERP, seperti SAP / Spiridon.
  • Pengalaman dalam proses Perakaunan / AP / AR / ICC Payroll akan menjadi satu kelebihan.

Product Marketing Executive - 6 months contract - (210771)-13 Mei 2016

KELAYAKAN

  • Ijazah Diploma / Sarjana Muda dalam Pentadbiran Perniagaan
  • Graduan baru digalakkan untuk memohon
  • Mahir dalam Microsoft Excel dan Word
  • Sanggup bekerja selama 6 bulan

 CARA MEMOHON KERJA KOSONG 

  • Sila anda ke talian Kerja kosong terkini Siemens Mobile
  • Pilih Kerjaya yang anda suka
  • Klik "APPLY NOW" bahagian bawah

CATATAN KERJAYA

  • Permohonan jawatan kosong ini adalah gratis alias free
  • Lihat Senarai jawatan kosong lainnya yang terdapat pada poin cara memohon kerja kosong
  • Tarikh Tutup permohonan 13 Mei 2016 

Profil Syarikat Siemens

Siemens, syarikat kejuruteraan dan teknologi perkhidmatan global yang terkemuka, telah aktif di Malaysia selama lebih 40 tahun, bekerja dengan kedua-dua organisasi awam dan swasta bagi memacu pertumbuhan ekonomi, sosial dan mampan; memajukan pembangunan infrastruktur dan meningkatkan kehidupan masyarakat di mana Siemens beroperasi. 
Siemens menyediakan penyelesaian inovatif untuk membantu menangani cabaran-cabaran utama di negara ini, di seluruh bidang utama bekalan elektrik, automasi dan pendigitalan. Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web Siemens.
  Demikian Maklumat kerja kosong terbaru semoga berfaedah
Previous
Next Post »
Thanks for your comment