JAWATAN KOSONG TERKINI KOPERASI KAKITANGAN BANK RAKYAT BERHAD 05 MEI 2016

Kerja Kosong terkini Koperasi Kaki Tangan Bank rakyat Berhad.Koperasi kaki Tangan Bank Rakyat Berhad dalam lipatan sejarahnya telah ditubuhkan pada 23 September 1974 dan akan genap berusia 42 tahun pada 23 September 2016 yang akan datang. Oleh yang demikian , bagi menghadapi persaingan yang tinggi serta cabaran semasa yang kian meningkat, Koperasi Kakitangan Bank Rakyat Berhad kini sedang menempuh fasa pemantapan jentera, kaedah kerja dan sumber daya manusia sedia ada di dalam usaha memantapkan lagi keupayaan koperasi. Pada tahun 2010, prestasi keseluruhan Koperasi Kakitangan Bank Rakyat Berhad menunjukkan peningkatan yang memberangsangkan berbanding dengan tahun sebelumnya. 
Dengan penjenteraan pengurusan terpantau, Sekatarakyat berharap akan dapat meningkatkan kerjasama penyumbangan daya dinamik dan kreatif semua yang terlibat untuk terus mensejahterakan anggota-anggotanya. Adalah diharapkan juga, kerjasama yang erat serta sokongan yang terus diterima, terutamanya dari Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Suruhanjaya Koperasi Malaysia, Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad, institusi-institusi kewangan serta anggota-anggota sendiri akan membolehkan sasaran tahap kecermerlangan yang dirancangkan dicapai dengan jayanya di tahun-tahun akan datang. InsyaaAllah dengan berkat doa semua di dalam Koperasi KaSekatarakyatngan Bank Rakyat Berhad dan rakan-rakan perniagaan yang sentiasa memberi sokongan, Sekatarakyat akan terus menempa kejayaan yang diimpikan
Kini Koperasi Kaki Tangan membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI KOPERASI KAKITANGAN BANK RAKYAT BERHAD 05 MEI 2016

AR-RAHNU OFFICER-Kuala Lumpur - MENARA KEMBAR BANK RAKYAT

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah / Diploma Siswazah Sarjana Muda / Ijazah Profesional dalam Kewangan / Perakaunan / Perbankan atau setaraf.
  • Bahasa yang diperlukan : Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  • Sekurang-kurangnya 1 Tahun  pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • Sebaik-baiknya Eksekutif Kanan khusus dalam Perbankan / Perkhidmatan Kewangan atau setaraf.

CAFETERIA OFFICER-KUALA LUMPUR

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma / Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda / Diploma Siswazah / Ijazah Profesional dalam Hospitaliti / Pelancongan / Hotel Management atau setaraf.
  • Bahasa yang diperlukan: Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  • Sekurang-kurangnya 2 Tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • Sebaik-baiknya Eksekutif Kanan khusus dalam Makanan / Minuman / Restoran Perkhidmatan atau setara. 
selain kerja kosong terbaru diatas juga masi ada jawatan kosong lain iaitu:
  1. Insurance Officer
  2. Accounts and Finance Manager
  3. PENGASUH TASKA NURI (SEKATARAKYAT) 

CARA MEMOHON KERJA KOSONG

Demikian maklumat kerja kosong diatas semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment