JAWATAN KOSONG TERKINI TENAGA KIMIA BERHAD TARIKH TUTUP 11 MEI 2016

JAWATAN KOSONG TERKINI TENAGA KIMIA BERHAD TARIKH TUTUP 11 MEI 2016


Iklan jawatan kosong terbaru Tenaga Kimia BerhadMaklumat kerja kosong terbaru datang dari Tenaga Kimia Sdn BHD. Tenaga Kimia Sendirian Berhad (TKSB) adalah pembekal terkemuka bagi rangkaian lengkap produk awam yang tinggi bahan letupan, aksesori letupan, penghantaran emulsi pukal dan perkhidmatan teknikal di Malaysia dan negara-negara di rantau Asia Tenggara. TKSB adalah salah satu daripada perintis dalam pembuatan bahan letupan emulsi sejak tahun 1983, yang dikenali kemudian sebagai EMULITE dan kini sebagai EMULEX®. TKSB memenuhi semua keperluan pelanggan dengan mendengar kepada mereka dan mengekalkan falsafah sebagai pembekal penyelesaian menyeluruh kepada penggunanya. TKSB ingin untuk menjadi "Rakan Anda dengan Jumlah Blasting Solutions".
TKSB telah ditubuhkan pada tahun 1976 sebagai sebuah syarikat usaha sama antara bahan letupan pengeluar antarabangsa dan rakan kongsi tempatan yang merupakan syarikat subsidiari Syarikat Malaysia Explosive dan Uda Sinbor. Syarikat telah lanjut diubah menjadi pengilang emulsi maju bahan letupan tinggi pada tahun 1981 apabila satu usaha sama telah ditubuhkan dengan Nitro Nobel Sweden, terkenal dengan bahan letupan dan teknologi letupan. Nitro Nobel Sweden kemudiannya menjadi anak syarikat Dyno Nobel ASA yang merupakan salah satu bahan letupan terbesar dan memulakan pengeluar produk bahan letupan di dunia.
TKSB bekerja rapat dengan pelanggan dan pembekal melalui perkongsian strategik dan hubungan kerja. Syarikat itu memberi penekanan yang kuat ke atas sistem Pengurusan Kualiti dan Keselamatan untuk penambahbaikan inovatif berterusan di samping memupuk persekitaran kerja yang selamat dan budaya. operasi TKSB telah mendapat akreditasi ISO 9002 Sistem Pengurusan Kualiti pada tahun 1994 dan sejak itu telah dinaik taraf kepada ISO 9001: 2000 pada tahun 2003. Dalam usaha untuk memenuhi visi syarikat kami untuk mengukuhkan kedudukan serantau; strategi pertumbuhan TKSB memberi tumpuan kepada tiga aspek utama iaitu; untuk memaksimumkan keuntungan pelanggan dengan mengoptimumkan letupan keputusan untuk pelanggan-pelanggan kami dengan cara yang berdaya saing; pengembangan eksport di pasaran serantau kami dan meningkatkan kecekapan dalaman.
Kini Tenaga kimia membuka kekosongan kerjaya terkini seperti berikut:

JAWATAN KOSONG TERKINI TENAGA KIMIA BERHAD TARIKH TUTUP 11 MEI 2016

R&D Chemist-Selangor-Batu Arang

KELAYAKAN KERJA

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda, Ijazah Profesional industri Kimia atau Kimia atau Kejuruteraan Kimia atau setara.
  2. Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman bekerja dalam R & D produk Emulsion.
  3. kemahiran interaktif yang baik dan mampu berkomunikasi dengan semua peringkat kakitangan
  4. Mesti dapat bekerja secara bebas dan juga pemain pasukan yang baik.
  5. Mampu untuk mengendalikan dan menyelesaikan masalah.
  6. Fasih & menulis dalam Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris & Mandarin.
  7. Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Batu Arang.
  8. Graduan Baru juga digalakkan memohon

CARA MEMOHON KERJA KOSONG



  1. Sila kelaman: http://goo.gl/68OACX
  2. Pilih Kerja Kosong terbaru dimaksud
  3. Klik baten apply now 
Demikian maklumat kerja kosong terbaru semoga berfaedah dan bisa refernce anda untuk mencari Jawatan Kosong April Mei 2016.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment