JAWATAN KOSONG KOOKA PAPER 02 APRIL 2016

Kerja Kosong Kooka Paper. Iklan jawatan kosong terkini datang dari Sektor Swasta iaitu kooka Paper, Kooka Group Company dengan syarikat induknya, Kooka Marketing (M) Sdn. Bhd. (207.373-P) ditubuhkan pada tahun 1990 perintis dalam pengedaran produk kertas tisu untuk jauh-dari-rumah pelanggan. Dengan pengembangannya, Kooka Paper Manufacturing telah ditubuhkan pada tahun 1996 dengan menukar jenis menghasilkan kilangnya sendiri serviettes / tuala, tisu muka, tuala tangan, tisu bilik mandi, tisu roll jumbo, untuk menyebut beberapa. Kooka hari ini mempunyai pelbagai jenis serviettes kertas pakai buang dan tuala yang linen kami menenun (berlapis) tuala adalah produk utama kita, yang menawarkan pelbagai warna, saiz, lipatan dan reka bentuk bercetak. Produk kami telah sampai ke pantai banyak benua, di seluruh dunia. Oleh itu, kami komited kepada pelanggan dan ejen kami, pada setiap masa, untuk memastikan bahawa hanya yang terbaik sampai kepada mereka.

Dengan 20 tahun pengalaman di belakangnya dan masih berkembang dari kekuatan untuk kekuatan, Kooka berhasrat untuk menjadi sebuah syarikat bertaraf dunia dengan meletakkan dirinya sebagai pembekal perkhidmatan sehenti produk kertas tisu untuk semua industri.
Kini Kooka Paper membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut:-

JAWATAN KOSONG KOOKA PAPER 02 APRIL 2016

Credit Controller-Selangor

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Kewangan / Perakaunan / Perbankan atau setaraf.
  • Sekurang-kurangnya 1 tahun  pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • Sebaik-baiknya Junior Eksekutif yang pakar dalam Kewangan - General / Perakaunan Kos atau setaraf.
  • kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

CARA MEMOHON


 Demikian Iklan Kerjaya terkini Semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment