JAWATAN KOSONG TERBARU DATARAN TENAGA TARIKH TUTUP 06 MEI 2016

Kerja Kosong Terkini Dataran Tenaga Sdn BhdMaklumat kerja kosong terbaru datang dari Dataran Tenaga Sdn Bhd, Dataran Tenaga telah ditubuhkan pada tahun 1993 sebagai salah satu daripada syarikat-syarikat perintis di Malaysia bagi pembekal pam dan air / kumbahan kontraktor turnkey. Dengan pasukan jualan profesional kami sendiri & pasukan projek untuk sekurang-kurangnya 10 lebih tahun pengalaman.
Selain yang dinyatakan di atas, kami juga mempunyai pasukan penyelenggaraan kita sendiri dengan pengalaman & kepakaran pasukan sokongan perkhidmatan teknikal kami yang luas untuk melaksanakan pembaikan dan masalah menembak untuk menawarkan perkhidmatan kepada keperluan anda.

The Business Concept

Penyelesaian kepada masalah pengendalian bendalir dengan menawarkan direka dengan baik, betul produk & sistem, disesuaikan untuk memenuhi pelanggan keperluan individu dan disokong oleh cekap perkhidmatan selepas jualan digunakan.
Kini Dataran Tenaga berhad membuka kekosongan jawatan terbaru seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERBARU DATARAN TENAGA TARIKH TUTUP 06 MEI 2016

Engineer-JOHOR

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma atau Ijazah Sarjana Muda dalam Kejuruteraan Awam / Environmental / Ukur Bahan. Sastera komputer. 
  • Graduan baru digalakkan untuk memohon starter sendiri, menyusun dan analisis keupayaan berfikir bahasa Strong & hubungan interpersonal yang baik Boleh menulis dan berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris / Bahasa Malaysia.
  •  Calon yang mempunyai pengalaman dan pengetahuan Sewage & Waste Water Treatment adalah satu kelebihan. 
  • Pemohon perlu mempunyai kereta sendiri dan bersedia untuk perjalanan Memiliki kereta sendiri adalah satu keperluan yang penting.

CARA MEMOHON KERJAYA 


Demikian maklumat kerja kosong terbaru semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment