JAWATAN KOSONG TERKINI GENISIS TECHNOLOGY 10 MEI 2016

JAWATAN KOSONG TERKINI GENISIS TECHNOLOGY 10 MEI 2016


Maklumat kerja Kosong terbaru datang dari sektor Technology iaitu Genisis Technology, dimana  Yang beribu pejabat di Pulau Pinang, Malaysia, dan pejabat serantau di Singapura dan Thailand, Genisis Technology ditubuhkan Teknologi katering pusat pembangunan bagi industri menumpukan perhatian pada platform yang pelbagai untuk kejuruteraan Rework, Green Technologies dan penyelesaian Kejuruteraan. Melalui pengalaman kami yang luas dalam bidang kami dengan kerjasama antarabangsa dan tempatan dengan rakan kongsi global kami, kami telah meletakkan Genesis Technologies sebagai syarikat penyelesaian perintis dari segi pembangunan teknologi dan keselamatan. pelanggan kami terdiri daripada EMS kepada syarikat-syarikat OEM dalam segmen perniagaan yang pelbagai.

MISI

  • Cemerlang sebagai sebuah pembekal terkemuka berkualiti tinggi, latihan yang berkesan, Permohonan dan Kejuruteraan Solutions
  • Bagi industri canggih.

VISI

  • Sebagai pusat kecemerlangan dalam Pembangunan Teknologi Kejuruteraan Technologies, Green Technologies Pembangunan dan kohesif membina tenaga kerja yang mahir dan berilmu.
Untuk menggapai Misi dan Visi Genisi Technology membuka Kerja Kosong Terbaru April 2016 dan Kerja Kosong terbaru tersebut berakhir hingga 10 Mei 2016.  jawatan kosong terkini yang dibuka Genisis Technology seperti berikut ini :

Senior Executive - Project Management- Bayan lepas (Penang)

KELAYAKAN

Jawatan Kosong terbaru Genisis
Jawatan Kosong terbaru Genisis

CARA MEMOHON KERJA KOSONG TERBARU


  1. Sila kunjungi link Maklumat jawatan kosong terkini : Kerja Kosong Genisis
  2. Pili Kerjaya terbaru dimaksud
  3. Klik "Apply Now"
  4. Mohonlah secara onlen

Adakah kerja kosong ini membantu anda?

Jika iya tolong sebarkan kerja kosong atau jawatan kosong ini kepada kawan-kawan anda.

NOTA JAWATAN KOSONG 

  • Hanya Calon yang memenuhi syarat-syarat kerja yang akan dihubungi
  • Jawatan Kosong ini diumumkan dari referensi yang jelas. 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment