JAWATAN KOSONG TERKINI IIUM (INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY MALAYSIA ) TARIKH TUTUP 30 OKTOBER 2015

Kerja Kosong Terkii IIUM Oktober 2015. IIUM adalah sebuah universiti yang unik di Malaysia, Ia menggabungkan harmoni disiplin moden dan profesional dengan nilai-nilai tradisional dan kebaikan moral. Pelajar dari lebih 100 buah negara yang mewakili hampir semua rantau di dunia. IIUM telah mengabaikan usaha untuk memastikan bahawa ia menyediakan pendidikan yang terbaik tinggi mungkin dalam semua cabang ilmu. Ia scours seluruh dunia untuk mengambil sarjana ulung untuk fakulti akademik. Bahagian pentadbiran dikendalikan oleh profesional yang komited dan berdedikasi. Melalui sokongan padu daripada Kerajaan Malaysia, kemudahan disimpan up-to-date dengan perubahan permintaan perniagaan teras universiti seperti pengajaran dan pembelajaran serta penyelidikan dan perundingan. Kerana kualiti holistik melalui penekanan kepada komitmen dengan etika dan nilai-nilai moral, graduan IIUM mempunyai terbina nilai ditambah yang majikan cari dalam profesional yang berpengetahuan dan mahir.

Melalui model pendidikan yang unik integrasi dan Islamisasi ilmu, IIUM menyatukan sebab dengan wahyu, sains dengan agama dan etika dengan kursus-kursus profesional. Tidak syak lagi ini adalah satu tempat di mana pemimpin yang hebat di masa hadapan sedang dilatih dan dipupuk untuk mengasah potensi mereka. Ia tempers semangat optimis dengan kesederhanaan. Ditubuhkan pada tahun 1983 merupakan pemenuhan salah satu cita-cita utama masyarakat Islam global kontemporari untuk mendapatkan kembali kepimpinan ummah dalam pencarian ilmu seperti yang terkandung dalam kenyataan visi:
"Untuk menjadi sebuah pusat kecemerlangan pendidikan yang mengintegrasikan mendedahkan pengetahuan Islam dan nilai-nilai dalam semua disiplin dan yang bercita-cita untuk pemulihan peranan utama ummah dalam semua cabang ilmu."
IIUM beroperasi di bawah arahan Lembaga Gabenor dengan wakil-wakil dari lapan kerajaan menaja dan Pertubuhan Persidangan Islam (OIC). Ia mengekalkan hubungan dengan kerajaan dan institusi di seluruh dunia, seperti Liga Universiti Islam, Persatuan Antarabangsa Universiti dan Persatuan Universiti Komanwel. Melalui rangkaian perindustrian pintar ia berkembang peluang kepada pelajar untuk menimba pengalaman kerja amali yang akan sangat berguna dalam pembangunan kerjaya masa depan mereka.


JAWATAN KOSONG TERKINI IIUM (INTERNATIONAL ISLAMIC UNIVERSITY MALAYSIA ) OKTOBER 2015

TILAWAH TEACHER (CENTRE FOR LANGUAGES & PRE-UNIVERSITY ACADEMIC DEVELOPMENT)

(Kuala Lumpur)

TARIKH TUTUP 30 OKTOBER 2015
Kelayakan
  1. Candidate must possess at least a Bachelor's Degree in Qiraat or Quranic studies with CGPA of 2.7 or Jayyid and above, or
  2. Must have a diploma or certificate in Tahfiz Al-Quran, and
  3. Proficient in Arabic Language
  4. Having a Sanad Certificate in Quranic recitation and proficient in English will be an advantage.

KELAYAKAN BAHASA

Semua calon-calon mestilah mendapat Kepujian dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

SMOKERS TIDAK DIGALAKKAN MEMOHON

NOTE :

Pemohon yang disenarai pendek yang masih menjadi pekerja Kerajaan Malaysia atau badan berkanun di Malaysia akan dikehendaki mengemukakan salinan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing bersama-sama dengan laporan sulit dan sehingga rekod perkhidmatan setakat ini.


MUAT TURUN PERMOHONAN SILA KLIK PAUTAN BERIKUT:Kerjaya IIUM
Previous
Next Post »
Thanks for your comment