JAWATAN KOSONG TERKINI VOIR HOLDINGS BERHAD TARIKH TUTUP 22 JANUARI 2016

Kerja Kosong Terkini Voir Holdings Berhad. Iklan jawatan kosong terkini berasal dari Syarikat besar Vior Holdings Berhad. Voir Holdings Bhd, disenaraikan di Papan Utama Bursa Securities Malaysia Bhd, adalah syarikat induk Kumpulan Voir. Anak-anak syarikat 6 operasinya, jenama sendiri seperti Voir, Applemints, SODA, Laut China Selatan, dan G & H. Ia juga memegang lesen eksklusif untuk mengedarkan jenama sukan antarabangsa, Diadora dari Itali. Voir Kumpulan juga beroperasi Garden Store Gaya hidup dan Café, denda makan separuh rangkaian restoran dan Covo, satu jenama yang membawa kosmetik mewah kepada pengguna tetapi pada tag harga yang lebih mesra.

Visi

Untuk menjadi cara yang global utama dan perusahaan runcit, dibezakan oleh kreativiti, kepelbagaian dan kualiti penawaran produk Voir.

Misi

Untuk meningkatkan dan mempertingkatkan nilai kepada semua pemegang kepentingan dengan terus menyampaikan kualiti berpatutan dan bergaya bersedia untuk memakai pakaian dan aksesori untuk pelanggan Voir yang dihargai dan disokong oleh:
  1. Menggalakkan budaya mengutamakan pelanggan yang kuat
  2. Membangunkan perseVoirran yang produktif dan berdaya maju untuk berkembang
  3. Melabur dalam bakat dan pembangunan aset manusia
  4. Aktif meneruskan wawasan pemasaran untuk memenuhi keperluan pelanggan
  5. Berusaha untuk mencapai kecemerlangan untuk membezakan dan berdiri selain daripada pertandingan

SEJARAH VOIR

Jenama Voir telah ditubuhkan pada tahun 1970-an oleh keluarga Seow itu. Pada 14 April 1988, Pengerusi Eksekutif Kumpulan Voir dan ibunya diasaskan Kumpulan Voir Sdn Bhd untuk melaksanakan pengembangan perniagaan jenama Voir ini. Selama bertahun-tahun, jenama Voir yang telah berkembang daripada asas pakaian wanita untuk pelbagai bidang barangan seperti pakaian fesyen, pakaian kasual, kasut, kerjaya memakai, memakai dalaman dan aksesori.

Selain daripada pengembangan jenama Voir, Kumpulan juga meningkat bilangan jenama di bawah naungannya jenama, organik dan melalui pengambilalihan, untuk meluaskan penawaran produk Voir dan mempelbagaikan ke dalam lelaki dan pasaran pakaian kanak-kanak. Pelbagai produk Voir memenuhi pasaran arus perdana dan juga dilanjutkan kepada pasaran khusus seperti rekreasi dan resort memakai.
Sebagai sebuah syarikat terkemuka di Malaysia dalam fesyen runcit, Voir Kumpulan menawarkan pelbagai bergaya, fesyen berkualiti dan kasual pakaian, kasut dan aksesori untuk wanita, dalam trend dan pakaian kasual untuk lelaki, kanak-kanak memakai, sukan dan pakaian riadah dan kasut, serta peralatan rumah untuk memenuhi keperluan pengguna di Malaysia semakin meningkat dan semakin mewah.
Fokus Voir adalah untuk terus menghasilkan yang menarik, yang direka indah, pakaian yang berkualiti, kasut, aksesori dan peralatan rumah; dibentangkan dalam koleksi yang mencerminkan aspirasi dan cara pelanggan Voir. Voir percaya kekuatan Voir seperti:
  1. Ekuiti jenama yang tinggi
  2. Rangkaian pengedaran yang meluas
  3. Pengurusan yang berpengalaman dan pasukan reka bentuk
  4. Struktur kos yang kompetitif kerana skala ekonomi
  5. Pelbagai jenis produk katering untuk aliran utama serta pasaran khusus
Akan membolehkan Voir mencapai pertumbuhan yang disasarkan Voir dalam dan luar negara, dan akhirnya untuk merealisasikan wawasan Voir untuk menjadi cara yang global dan syarikat runcit.
Kini Voir membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini:-

JAWATAN KOSONG TERKINI VOIR HOLDINGS BERHAD TARIKH TUTUP 22 JANUARI 2016

Fashion Designer-Selangor

DESKRIPSI KERJA

  1. Penyediaan sampel sokongan, kain dan aksesori papan untuk persembahan bermusim kepada Pengurusan dan Jualan pasukan.
  2. Pembangunan reka bentuk dan pilihan kain, kajian semula reka bentuk dan penggunaan, reka bentuk teknikal dan sampel permintaan, persampelan pengeluaran susulan dan pemeriksaan sampel.
  3. Analisis fesyen dan trend laman web, langganan dan penerbitan, penyelidikan pasaran (di luar negara dan tempatan) dan kompilasi laporan.
  4. Bincangkan idea reka bentuk dengan jualan dan pasukan pengurusan dan mendapatkan maklumat tentang gaya baru dan pilihan pengguna.

Keperluan Kerja: -

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma Fesyen / Graphic Design atau setaraf.
  2. Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Rasa fesyen yang baik dan pengetahuan dalam reka bentuk fesyen.
  4. Calon mestilah kreatif, pintar dan bersedia untuk mengambil cabaran.
  5. Mahir dalam Adobe, Photoshop dan Illustrator.
  6. Sanggup untuk perjalanan luar kawasan / luar negara dengan masa yang singkat.
  7. Berkebolehan bertutur dan menulis akan menjadi advantange ditambah.
  8. Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Balakong.
  9. 2 kedudukan Sepenuh Masa.

CARA MEMOHON KERJAYA



  • Sila kunjungi pautan : http://goo.gl/Qz1EmW
  • Pilih kerjaya terkini tersebut
  • Klik Apply this Job(bahagian bawah)
Demikian iklan kerjaya terkini semoga berfaedah.
Rujukan
Previous
Next Post »
Thanks for your comment