JAWATAN KOSONG TERKINI SMPP TARIKH TUTUP 17 FEBRUARI 2016

Iklan jawatan kosong terkini Syarikat Muhibah Perniagaan dan Pembinaan Sdn BhdIklan jawatan Kosong Terkini datang dari Syarikat ternama iaitu SMPP . Syarikat Muhibah Perniagaan & Pembinaan Sdn Bhd adalah sebuah syarikat pembinaan yang mantap dengan 'Kelas A' lesen Bumiputra. Sejarah SMPP bermula pada tahun 1995. Ku Haris Bin Ku Mahmud dilantik sebagai pengarah urusan dan membawa syarikat ini untuk menjalankan perniagaan dalam bidang kejuruteraan dan pembinaan.

Sekarang SMPP telah menyiapkan hampir 1 (satu) Bilion Ringgit projek, yang terdiri daripada pelbagai jenis bangunan dan kerja-kerja kejuruteraan awam. Sebagai sebahagian daripada perniagaan pembinaan awam, syarikat itu yang melibatkan pelbagai projek seperti jalan raya, jambatan, empangan, infrastruktur bekalan tenaga dan banjir dan perlindungan pantai. Syarikat Muhibah Perniagaan & Pembinaan Sdn Bhd komited dalam memberikan perkhidmatan pembinaan yang berkualiti kepada pelanggan dan juga melindungi kesihatan dan keselamatan pekerja, pekerja, pelanggan, pihak-pihak awam dan lain-lain amnya berminat pada setiap masa. Kami memberi tumpuan kepada komitmen untuk kualiti unggul terbukti, perkhidmatan yang melebihi pelanggan kami dan jangkaan pelanggan. Menjalankan tanggungjawab dengan rasa pemilikan, keusahawanan, kreatif dan inovatif pada setiap masa.
Kini SMPP membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI SMPP TARIKH TUTUP 17 FEBRUARI 2016

Clerk

Tanggungjawab

  1. Prepare correspondence, reports, statements, and other materials.
  2. Receives, sorts, and routes mail; maintains and routes publications. Collect and distribute parcels and other mail. Arranging couriers/delivery. Keeping the reception area tidy. Maintains fax/copier machines, assists users, sends faxes, and retrieves and routes incoming faxes.
  3. Answer telephones, direct calls, and take messages. Maintain and update filing, inventory, mailing, and database systems.
  4. Communicate with clients, employees, and other individuals to answer questions, disseminate or explain information, take orders, and address complaints.
  5. Monitor and direct the work of lower-level clerks.
  6. Type, format, proofread, and edit correspondence and other documents.
  7. Complete work schedules, manage calendars, and arrange appointments.
  8. Orders, receives, and maintains office/site supplies. Monitor the use of supplies and equipment. Coordinate the repair and maintenance of office/site equipment.

KELAYAKAN

  1. Candidate must possess at least SPM/"O" Level, any field.
  2. Competent with Microsoft Office applications. i.e. Words, Excel, Power Point and Outlook.
  3. Trustworthy, pleasant personality and eager to learn with good attitude. Able to work under stressful conditions. Must be responsible and accountable to all work done.
  4. Required language(s): Bahasa Malaysia, English.
  5. Preferably Non-Executives specializing in Clerical/Administrative Support or equivalent.
  6. Location at USJ and Kota Damansara/Sungai Buloh.
  7. One year contract basis, 5 1/2 working days per week.

CARA MEMOHON


  1. Sila Kunjungi pautan berikut:http://goo.gl/3u8EvQ
  2. Pilih Kerjaya diatas
  3. Klik Apply Now (bahagian bawah)
Sumber
Previous
Next Post »
Thanks for your comment