JAWATAN KOSONG GAMUDA BERHAD BANYAK KEKOSONGAN

KERJA KOSONG GAMUDA CORP . Gamuda Berhad, yang disenaraikan di Papan Utama Bursa Malaysia, adalah infrastruktur dan hartanah pemaju terkemuka yang beroperasi di Asia dan Kawasan Timur Tengah. Memberi tumpuan kepada tiga perniagaan teras Kejuruteraan dan Pembinaan, Konsesi Infrastruktur dan Pembangunan Hartanah, Gamuda berbangga dengan baik membekalkan pelbagai projek infrastruktur awam besar-besaran sehingga kini; mengendali dan menyenggara 230km lebuh raya yang berkhidmat lebih daripada dua juta pengguna jalan raya setiap hari. Melalui SPLASH syarikat bersekutu Gamuda, Gamuda memiliki salah satu pembekal air terbesar diswastakan di Malaysia, menyediakan sumber air penting untuk 2 juta penduduk dan industri di Lembah Klang dan Selangor.

Selain sentiasa mencabar status quo untuk melampaui sempadan kita dalam perkembangan kita membina, Gamuda berusaha untuk memperkaya masyarakat dengan positif mengubah cara hidup masyarakat dan menyumbang kepada pembangunan negara bangsa melalui pendidikan dan latihan yang berterusan. Gamuda telah mengubah masyarakat dengan perkembangan mega seperti Pengurusan Air Banjir di peringkat antarabangsa yang diiktiraf dan Terowong (SMART) di Malaysia; yang Kaohsiung Metropolitan Mass Rapid Transit (KMRT) di Taiwan; Jambatan Tambak Sitra di Bahrain; Lebuh Raya Dukhan dan Lapangan Terbang Antarabangsa New Doha (NDIA) di Qatar; Durgapur dan Panagarh-Palsit Expressways di India, serta Gamuda City dan Celadon City di Vietnam.


Membuka jalan kepada satu lembaran baru dalam sejarah pengangkutan di Malaysia, kita adalah Rakan Projek Pelaksanaan (PDP) bagi MRT, projek Mass Rapid Transit (Sungai Buloh - Kajang Line) (SBK Line), projek infrastruktur awam yang terbesar di negara. Baru 51km laluan MRT yang terdiri daripada 31 stesen akan menjadi tulang belakang sistem pengangkutan rel massa yang cekap dan mampan bagi penduduk di Lembah Klang.
Gamuda juga merupakan kontraktor utama yang telah ditetapkan untuk bahagian 9.5km terowong bawah tanah MRT SBK Line dengan Kerajaan. Skop kepakaran kejuruteraan meliputi lebuh raya dan lebuh raya, jambatan, terowong, empangan dan penjanaan kuasa hidro, kejuruteraan hidraulik dan rawatan air, kereta api dan sistem transit massa pesat, kerja-kerja laut dan pelabuhan, dan bangunan, yang dijalankan melalui kontrak am, reka bentuk dan membina, turnkey, serta pendekatan BOT.

Penekanan Gamuda terhadap pembezaan, nilai-penciptaan dan kecemerlangan operasi telah membolehkan Kumpulan terus menyampaikan infrastruktur dan rumah-rumah yang mempunyai ciri Gamuda inovasi, high unggul, nilai yang cemerlang dan siap pada masa yang tersendiri.

Gamuda menawarkan pakej ganjaran yang menarik setimpal dengan kelayakan dan pengalaman anda di jawatan kosong yang gamuda buka seperti berikut:-.

JAWATAN KOSONG GAMUDA BERHAD BANYAK KEKOSONGAN



  1. Business Systems Analyst (Selangor)-TARIKH TUTUP 21 NOVEMBER 2015
  2. PROPERTY / TOWNSHIP EXECUTIVE (JOHOR)
  3. PROJECT EXECUTIVE
MUAT TURUT PERMOHONAN 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment