JAWATAN KOSONG TERKINI PRUDENTIAL ASSURANCE MALAYSIA BERHAD TARIKH TUTUP 30 MAC 2016

Kerja Kosong Terkini Prudential AssuranceIklan kerja kosong terkini iaitu berasal dari Prudential Assurance Malaysia Berhad mempelawa warganegara Malaysia untuk mempelawa job terkini. dimana Prudential mempunyai sejarah yang panjang di Asia, telah mengekalkan kehadiran di rantau ini selama lebih lapan puluh tahun. Hari ini, Prudential  adalah salah satu syarikat insurans hayat terkemuka di Asia dan salah satu syarikat pengurusan aset terbesar di rantau ini. Dengan portfolio yang ketara kami perniagaan, keupayaan pengedaran pelbagai saluran, perkongsian strategik yang kuat, produk dan perkhidmatan pelanggan, dan ekuiti jenama yang, Prudential mengekalkan kedudukan yang tiada tandingan untuk pertumbuhan berterusan di Asia.

Prudential Assurance Malaysia Berhad (PAMB) ditubuhkan di Malaysia pada tahun 1924. Bagi tahun kewangan berakhir 31 Disember 2014, ia mencapai RM1.12 bilion dalam bersamaan perniagaan premium tahunan baru (APE). Jualan perniagaan baru termasuk kedua-dua jualan insurans nyawa dan caruman Takaful. Produk takaful diedarkan oleh Perancang Kekayaan PAMB dan ejen jamin oleh Prudential BSN Takaful Berhad. Sebagai syarikat insurans terkemuka dan inovatif, PAMB memenuhi simpanan, perlindungan dan pelaburan keperluan rakyat Malaysia dengan menawarkan pelbagai penyelesaian kewangan melalui 45 cawangan dan yang pengedaran bankasurans rangkaian rakan kongsi di seluruh negara. Dengan lebih daripada 1,500 pekerja, PAMB komited untuk membantu orang mencapai harapan dan impian mereka untuk masa depan yang lebih cerah dan terjamin dari segi kewangan. PAMB adalah sebuah anak syarikat milik penuh tidak langsung berpangkalan di UK Prudential plc. Ditubuhkan di London pada tahun 1848, Prudential plc diperbadankan di England dan Wales, dan syarikat gabungannya merupakan salah satu kumpulan perkhidmatan kewangan terkemuka di dunia. Ia menyediakan insurans dan perkhidmatan kewangan melalui anak-anak syarikat di seluruh dunia. Prudential plc telah wujud untuk 167 tahun, dan mempunyai £ 496000000000 aset di bawah pengurusan pada 31 Disember 2014. Prudential plc tidak bergabung dalam apa jua cara dengan Prudential Financial, Inc, sebuah syarikat yang tempat utama perniagaan adalah di Amerika Syarikat.Prudential mendengar dan memahami harapan dan impian berjuta-juta pelanggan di seluruh dunia.Logo Prudence Prudential merangkumi falsafah ini. Menatap di cermin, dia melihat dunia dan dirinya sebagaimana adanya. Beliau juga merupakan peringatan bahawa, dalam dunia yang semakin tidak dikenali, Prudential sebuah syarikat dengan personaliti dan jantung.
Keupayaan dan keinginan Prudential untuk mendengar dan memahami adalah tidak berbelah bagi, membolehkan kita untuk menjangka dan menyediakan produk dan perkhidmatan yang memenuhi keperluan semua orang, di mana-mana.
Kini PAMB Membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut :-

JAWATAN KOSONG TERKINI PRUDENTIAL ASSURANCE MALAYSIA BERHAD TARIKH TUTUP 30 MAC 2016

Prudential Assurance Malaysia Berhad-Penang

Tanggungjawab:

  1. Menghadiri pertanyaan daripada pelanggan yang datang dan ejen dengan segera dan mengambil pemilikan semua isu meningkat
  2. Bertanggungjawab untuk koleksi premium mengikut Garis Panduan Collection
  3. tugas pentadbiran cawangan Handle serta mel masuk dan keluar
  4. Mengambil bahagian dalam projek-projek dan inisiatif sebagaimana dan apabila dikehendaki

Kelayakan

  1. Mempunyai ijazah dalam mana-mana disiplin dengan sekurang-kurangnya pengalaman kerja 1 tahun dalam perkhidmatan pelanggan, sebaik-baiknya dalam industri perkhidmatan kewangan
  2. Mahir dalam menulis dan bertutur dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Malaysia
  3. Baik kemahiran interpersonal dan komunikasi
  4. Boleh bekerja di bawah tekanan

CARA MEMOHON

  1. Sila kunjungi pautan berikut: http://goo.gl/LhPkVR
  2. Pilih kerjaya dimaksud
  3. Klik Apply This Job (bahagian bawah) 
Demikianlah info kerjaya terkini semoga berfaedah.
Sumber

JAWATAN KOSONG TERKINI PRUDENTIAL ASSURANCE MALAYSIA BERHAD TARIKH TUTUP 06 JANUARI 2016

Executive, Agency Administration (MOC)-KUALA LUMPUR

Penyandang bertanggungjawab untuk mengekalkan data agensi dan memastikan pematuhan kepada industri dan syarikat itu garis panduan.

TUGAS & TANGGUNGJAWAB UTAMA:

  1. Mengendalikan pentadbiran ejen berkualiti leaders'.Maintenance Kontrak (MOC) proses Pentadbiran.
  2. Mengendalikan keperluan latihan ejen berkualiti baru.
  3. Mengendalikan pentadbiran proses latihan ejen
  4. Mengendalikan pentadbiran Pergerakan Agensi lain

KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced /  Graduate Diploma Tinggi, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, mana-mana bidang.
  2. Sekurang-kurangnya 2 tahun  pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja lebih masa
  4. Sebaik-baiknya Eksekutif Kanan yang berpengalaman dalam perkhidmatan pelanggan atau pentadbiran dengan pengetahuan insurans
  5. Kemahiran pejabat pentadbiran dan Microsoft kuat
  6. Teliti dan dapat melakukan dengan baik di bawah tekanan
  7. Motivasi diri dan sikap yang positif

Executive – Call Centre-Kuala Lumpur - Menara Yayasan Tun Razak

JOB DESCRIPTION

  1. Deliver excellent service to our customers
  2. Handle incoming telephone enquiries, issues or complaints from customers on products or services and make ad-hoc outgoing calls to customers as required, to resolve or follow-up on any outstanding queries
  3. Work closely with team members and leaders to optimize efficiency and productivity
  4. No shift working hour required

KELAYAKAN

  1. Degree in any field from a reputable and recognized university or college. Preferably in the insurance or financial services industry.
  2. Good command of spoken and written English.
  3. Ability to multitask, possess good problem solving skills and demonstrate positive and service orientated attitudes 

CARA MEMOHON KERJAYA





  1. Sila kunjungi pautan berikut: http://goo.gl/0rIEIB
  2. Pilih kerjaya yang anda minati
  3. Klik Apply This Job (Bahagiaan bawah) 

Demikian Maklumat kerjaya terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment