JAWATAN KOSONG TERKINI PMM TARIKH TUTUP 01 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini Pembinaan Mentari MudaMaklumat kerja kosong terkini datang dari Sektor Swasta iaitu Pembinaan Mentari muda. Pembinaan Mentari Muda ialah syarikat lukisan ditubuhkan pada tahun 2000 oleh Encik Yong Chean Peng. Beliau adalah seorang pelukis pengalaman yang telah berkecimpung dalam industri lukisan selama lebih daripada 10 tahun dan karya-karya beliau telah mendapat banyak pengiktirafan daripada pelanggan. Beliau juga mengalami dalam Kewangan & Akaun untuk semua jenis projek bangunan komersial dan kediaman. Encik Hoo Chon Gim adalah pengalaman dalam Kontrak & Site Management dengan lebih daripada 6 tahun. 
Pembinaan Mentari Muda sentiasa berorientasikan pelanggan. Mereka tidak pernah dikompromi kepada menyediakan perkhidmatan yang cemerlang kepada pelanggan mereka. Untuk mencapai sasaran ini, orang yang utama adalah terlibat dalam setiap aspek projek itu dan ia disokong oleh pekerja mahir.

Syarikat itu mempunyai program latihan yang direka untuk membangunkan kemahiran pekerja mereka dan kecekapan mereka. Keadaan teknik seni lukisan diamalkan dalam syarikat itu untuk menyediakan kualiti kerja tertinggi pada cara yang paling kos efektif. Syarikat itu tidak akan berpuas hati dengan kerja-kerja yang baik dan mereka akan terus bekerja keras dan meningkatkan teknik mereka untuk memenuhi keperluan pelanggan.
Kini Pembinaan Mentari Muda membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut:

JAWATAN KOSONG TERKINI PMM TARIKH TUTUP 01 APRIL 2016

Assistant Land Surveyor

Selangor - Klang / Port Klang

JOB DESKRIPSI

  1. Menjalankan tinjauan umum dan penjajaran di tapak
  2. Mengendalikan menyatakan kerja dan ubah bentuk kerja
  3. Menyelia penyelarasan tapak
  4. Mengenal pasti dan menetapkan tanda aras sementara, titik kawalan dan tanda rujukan
  5. Berhubung dengan pelanggan, perunding, sub-kontraktor dan pihak berkuasa tempatan mengenai perkara-perkara struktur dan seni bina
  6. Memastikan rekod kajian dikekalkan mengikut keperluan kualiti

KELAYAKAN

  1. Memiliki diploma / sijil dalam bidang Ukur Tanah
  2. pengalaman kerja berkaitan sekurang-kurangnya 3 tahun dalam industri pembinaan
  3. Mahir dalam aplikasi Microsoft Office dan AutoCAD

CARA MEMOHON


  1. Sila kelaman: http://goo.gl/5rVUXR
  2. Pilih Kerjaya diatas
  3. Klik APPLY NOW
Previous
Next Post »
Thanks for your comment