JAWATAN KOSONG TERKINI PUTRAJAYA PERDANA BERHAD TARIKH TUTUP 10 APRIL 2016

Iklan Kerja Kosong terbaru PPBMaklumat kerja kosong terkini datang dari Sktor Swasta iaitu Putrajaya Perdana Berhad, dimana Putrajaya Perdana Berhad ( "PPB") adalah pembinaan yang berjaya, pembangunan hartanah dan lebuh Pemain konsesi di Malaysia. Kejayaan PPB dalam menyampaikan beberapa projek penting dan besar pada turnkey, reka bentuk dan asas bina, serta usaha-usaha PPB dalam kecekapan tenaga dalam pembinaan, telah berusaha keras untuk meningkatkan reputasi PPB sebagai salah satu syarikat pembinaan yang paling inovatif dan dipercayai di Malaysia.
PPB telah ditubuhkan pada bulan Julai 1998, sebagai kenderaan usaha sama korporat bagi perancangan dan pembangunan Putrajaya. Dalam tempoh 10 tahun yang lalu, PPB telah pergi untuk membina beberapa kompleks kerajaan Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan, pejabat dan unit kediaman mewah serta melaksanakan beberapa projek terkemuka di Pusat Bandar Raya Kuala Lumpur.

Kumpulan ini juga adalah terkenal sebagai perintis dalam membina bangunan hijau di Malaysia. PPB telah berjaya menyiapkan beberapa projek mercu tanda seperti Pejabat Tenaga Rendah ( "LEO") Bangunan Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air, Bangunan Pejabat Tenaga Hijau ( "GEO") untuk Pusat Tenaga Hijau Negara dan Bangunan Diamond untuk Suruhanjaya tenaga. Dengan permintaan untuk bangunan hijau dan mampan dijangka meningkat, PPB menjangka untuk mendapat momentum yang besar dalam bidang ini. Setakat ini, Kumpulan telah mengambil beberapa bernilai RM9.5 bilion pekerjaan untuk kedua-dua pihak yang berkaitan dengan kerajaan dan sektor swasta. Produk dan perkhidmatan PPB menjadi bukti kepada kualiti kerja dan keupayaan yang wujud, dan menekankan kepakaran PPB dalam khusus, bangunan hijau. 
Banyak projek PPB termasuk bertingkat tinggi pejabat dan kediaman, kedai komersial dan runcit, pejabat-pejabat kerajaan, perbandaran, dan projek-projek infrastruktur seperti lebuh raya, jambatan, terowong perkhidmatan utiliti dan terowong monorel, antara lain. bahagian pembangunan hartanah PPB setakat ini telah dibina dan menyerahkan 1,000 unit hartanah kediaman daripada pangsapuri kerajaan, rumah berkembar, rumah super-link, rumah bandar dan banglo kerajaan.
Sebagai bukti kepada usaha-usaha PPB, projek-projek Kumpulan telah menerima pengiktirafan antarabangsa dari pelbagai organisasi dalam beberapa kategori. Ini termasuk pembinaan Anugerah Kecemerlangan Industri Malaysia 2010 (untuk Kontraktor Anugerah Gred G7 dan Anugerah Khas Kategori Inovasi) untuk Bangunan Diamond Suruhanjaya Tenaga. Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan bangunan LEO Air telah dianugerahkan 2006 Kecekapan Tenaga ASEAN dan Amalan Terbaik Pemuliharaan Anugerah Bangunan Cekap Tenaga. Penghargaan ini dan anugerah telah pergi jauh dalam kedudukan PPB sebagai pembinaan dan hartanah Pemain pembangunan cemerlang di rantau ini.
Kini Putrajaya Perdana berhad membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini:

JAWATAN KOSONG TERKINI PUTRAJAYA PERDANA BERHAD TARIKH TUTUP 10 APRIL 2016

Senior Manager/ Manager (Kuasa Sezaman Sdn Bhd)-Kuala Lumpur

TUGAS DAN TANGGUNGJAWAB

  • Menunjukkan standard yang tinggi kepimpinan untuk membangunkan pasukan yang cekap pekerja ke arah objektif perniagaan.
  • Melaksanakan segala bantuan koordinasi teknikal dan pengendalian yang penyokong projek semasa pembinaan dan operasi dan tempoh Penyelenggaraan.
  • Membangunkan sistem kawalan tertentu untuk mencapai sasaran perniagaan dan margin.
  • Menyokong penyampaian semua tugas-tugas utama dalam sasaran kos dan garis masa.
  • kos operasi mengawal tanpa menjejaskan standard dan kualiti.
  • Mengkaji dan menyampaikan maklumat kewangan untuk membantu pengurusan dalam membuat keputusan proaktif dan tepat pada masanya.
  • Menyokong penyampaian dan pengukuran aktiviti tenaga.
  • Mengekalkan hubungan baik dengan pihak berkuasa yang mengawal.

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Sarjana Muda Ijazah Kejuruteraan Awam atau Kejuruteraan Mekanikal atau Kejuruteraan Elektrik.
  • Sekurang-kurangnya 10 tahun pengalaman bekerja dalam bidang penjanaan tenaga, urusan lebih baik dengan pihak berkuasa SEDA / Suruhanjaya / TNB.

CARA MEMOHON

  1. Sila kelaman: http://goo.gl/enXlHg
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik baten "APPLY NOW"
Demikian maklumat kerjaya terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment