JAWATAN KOSONG TERKINI MRCB BERHAD TARIKH TUTUP 14 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini dan Terbaru MRCB Berhad. MRCB sentiasa menetapkan pencapaian baru. Sebagai salah satu hartanah dan infrastruktur pemaju terkemuka di Malaysia, MRCB melangkah maju dengan empat aktiviti perniagaan utama - Hartanah (MRCB Land), Kejuruteraan & Pembinaan, Infrastruktur, Konsesi & Alam Sekitar. MRCB juga telah mengambil pendirian yang aktif dalam memastikan bahawa segala yang kita membina dan / atau lakukan adalah mesra alam. Agenda hijau MRCB adalah untuk jangka masa panjang dan akan terus menjadi bahagian penting dalam operasi harian MRCB. Selain itu, MRCB percaya dalam memupuk generasi akan datang dan mengambil berat kepada mereka yang kurang bernasib baik dalam inisiatif Tanggungjawab Sosial Korporat (CSR) .

Visi

Visi MRCB adalah untuk menjadi sebuah organisasi terkemuka di Malaysia yang terkenal dengan penyampaian perkhidmatan bertaraf dunia dalam setiap perniagaan teras MRCB, dengan kehadiran korporat di negara-negara dan pasaran yang dipilih secara strategik. Dengan berbuat demikian, MRCB akan berusaha untuk menjadi sebuah organisasi yang berbeza di seluruh dunia kerana dedikasinya kepada penyampaian sumber penting bagi pertumbuhan demi kepentingan negara kita, pekerja, pemegang kepentingan, dan pelbagai komuniti di negara-negara yang MRCB beroperasi.

Misi

Dalam mencapai misi MRCB, MRCB amat komited kepada yang berikut:
  1. Menyokong pertumbuhan ekonomi Malaysia dan usaha mencapai status negara maju dengan membangun dan menyampaikan sumber kritikal untuk pengetahuan masa kini dan masa depan dan ekonomi IT yang dipacu.
  2. Membina dan mengekalkan kedudukan kepimpinan dalam penyampaian perkhidmatan yang cemerlang dalam setiap perniagaan teras MRCB melalui usaha-usaha kreatif dan dedikasi pekerja mahir MRCB.
  3.  Mempertingkatkan kualiti hidup komuniti di mana MRCB beroperasi melalui projek-projek dan aktiviti-aktiviti yang sosial, budaya dan bertanggungjawab terhadap alam sekitar.
  4.  Mewujudkan nilai pemegang saham bukan sahaja melalui pembangunan strategi perniagaan yang berdaya maju dengan rakan kongsi dan pelabur, tetapi mendokong prinsip korporat yang baik tadbir urus, integriti dan kejujuran.
  5.  Memupuk budaya korporat yang meletakkan penekanan kepada pembelajaran, perkongsian pengetahuan, kreativiti dan kelajuan penghantaran di dalam usaha mencapai kecemerlangan, melalui program-program latihan dan pembangunan kerjaya yang berkesan; menekankan nilai yang MRCB letakkan dalam kakitangan MRCB sebagai pengupaya dalam mencapai Visi dan memenuhi Misi MRCB.
Kini MRCB membuka keksosongan Jawatan banyak kedudukan diantaranya adalah seperti berikut:

JAWATAN KOSONG TERKINI MRCB BERHAD TARIKH TUTUP 17 OKTOBER 2015

Engineer, Mechanical and Electrical

KELAYAKAN KERJA KOSONG TERBARU

  • Calon perlu mempunyai Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Kejuruteraan Elektrik atau Mekanikal atau mana-mana bidang yang berkaitan.
  • Membimbing strategi M & E keseluruhan dan pelaksanaan aktiviti berkaitan projek dan melalui rakan-rakan
  • Set-up M & E sistem dan memastikan berkesan pelaksanaan.
  • Menyelaras dan pengurusan proaktif di laman web termasuk kemajuan tapak, prestasi dan laman web organisasi sub-kontraktor.
  • Mengkaji semula, menilai dan memantau rancangan kontraktor dan kemajuan fizikal untuk memastikan siap.
  • Berhubung dengan perunding & pelanggan setiap kali pemeriksaan dan pemasangan isu-isu timbul.
  • Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Lembah Klang dan Johor.
  • Graduan baru digalakkan untuk memohon.
  • Jawatan kontrak sepenuh masa. 
Senarai jawatan kosong lainnya iaitu:
  • Engineer, Environmental
  • Engineer, Civil And Structural
  • BIM Modeler
  • Engineer, Sustainability
  • etc 

CARA MEMOHON KERJAYA

Previous
Next Post »
Thanks for your comment