JAWATAN KOSONG ISUZU MALAYSIA TARIKH TUTUP 21 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini Isuzu Malaysia. Maklumat kerja kosong terkini Isuzu Malaysia dimana Isuzu Malaysia Ditubuhkan pada tahun 1916, ISUZU Motors Limited membawa bersamanya sejarah terpanjang mana-mana pengilang Jepun dengan jangkamasa yang ditaburi dengan cerita-cerita kejayaan, inovasi, tanda aras kreatif, penyelidikan dan pembangunan saintifik, serta kecemerlangan dalam perkhidmatan. Oleh itu, adalah kebetulan bahawa ISUZU telah berkembang menjadi salah satu pengeluar terbesar kenderaan perdagangan tugas berat ringan, sederhana dan seluruh dunia.
Dengan misi korporat sebagai "peneraju dalam pengangkutan, kenderaan komersial dan enjin diesel, menyokong pelanggan-pelanggan kami dan menghormati alam sekitar", ISUZU Motors Limited berusaha untuk memenuhi permintaan pasaran melalui pelbagai perkembangan produknya termasuk pengeluaran mesra alam seperti Compressed Natural Gas dan kenderaan diesel-elektrik hibrid yang akan menjadi kunci kepada alaf baru. ISUZU juga pengeluar terbesar di dunia enjin diesel; terkenal dengan ciri-ciri kualiti yang tinggi dan ketahanan dan digunakan secara meluas dalam pengangkutan jalan, loji penjana kuasa bergerak, pendorongan marin, kereta salji di Kutub Selatan dan banyak jentera pembinaan lain di seluruh dunia.

Hakikat bahawa pendahulu mereka membangunkan enjin sejukan udara automotif diesel pertama di Jepun pada tahun 1936 lagi menggariskan ISUZU di dunia sebagai pemimpin dalam industri. peranan kepimpinan ini juga melihat mereka bertindak sebagai perintis dalam memperkenalkan sistem pancitan terus dan pengecas turbo yang telah digabungkan dengan intercooler dan elektronik dikawal biasa kereta api tekanan tinggi sistem suntikan bahan api.
Cukup untuk mengatakan, ISUZU menetapkan tanda aras untuk penyelidikan dan pembangunan serta teknologi menerajui. Oleh itu dengan Misi Korporat memperkasakan Trust, Tindakan dan Kecemerlangan, ISUZU sentiasa melebihi jangkaan dengan memberikan produk kejayaan dan memberikan perkhidmatan yang komited. Pendek kata: ISUZU akan sentiasa bermakna terbaik.
Hari ini, ISUZU mempunyai pejabat Penyelidikan & Pembangunan (R & D), pembuatan dan jualan di seluruh dunia dan produk yang dijual di lebih 100 negara dan wilayah. ISUZU terus mendekati pasaran baru untuk memperkayakan kehidupan orang di seluruh dunia.
Kini Isuzu membuka kesempatan kerjaya seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG ISUZU MALAYSIA TARIKH TUTUP 21 APRIL 2016

Junior Executive - After Sales-Selangor - Damansara Uptown, SS21/39

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma, Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, Pemasaran atau yang setaraf.
  • Bahasa yang diperlukan : Bahasa Malaysia, Bahasa Cina, Bahasa Inggeris
  • Sekurang-kurangnya 1 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini. Graduan juga akan dipertimbangkan.
  • Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Damansara Uptown, SS21 / 39.
  • Baik dalam kemahiran persembahan, komunikasi, perancangan dan pemantauan.
  • Bersedia untuk perjalanan dan suka melakukan aktiviti luar.
  • kewarganegaraan Malaysia dan pemohon lelaki sahaja.

Senior Executive - Accounts-Selangor - Damansara Uptown

KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dengan CGPA 3.0 ke atas
  • pengalaman minimum 4 tahun dalam bidang yang berkaitan
  • Kemahiran komunikasi yang baik
  • pemikiran analitikal yang baik, pemikiran positif dan terperinci berorientasikan
  • Lebih suka orang-orang yang boleh bermula dalam tempoh 1 bulan
  • Malaysia sahaja

CARA MEMOHON KERJAYA

  1. Sila kelaman: http://goo.gl/VMnZrF
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik Baten "APPLY NOW"
Previous
Next Post »
Thanks for your comment