JAWATAN KOSONG TERKINI TENAGA NASIONAL BERHAD (TNB) TARIKH TUTUP 03 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini TNBMaklumat kerjaya Malaysia terkini berasal dari syarikat besar yaitu Tenaga Nasional Berhad. Tenaga Nasional Berhad adalah syarikat bekalan elektrik yang terbesar di Malaysia. Aset perniagaannya adalah sejumlah RM 60.0 billion. Bilangan pelanggan adalah lebih 6 juta akaun di Semenanjung Malaysia dan Sabah. Perniagaannya terasnya ialah menjana, menghantar dan membahagi tenaga elektrik ke seluruh Malaysia. Tenaga Nasional Berhad (TNB) juga adalah pengendali Grid Nasional, iaitu talian penghantar elektrik ke seluruh negara. Talian ini terdiri dari talian 132 kV, 275 kV dan 500 kV.

TNB melalui anak syarikat juga terlibat dalam pembuatan alat pembolehubah, alat suis voltan tinggi dan kabel, sebagai pakar runding di dalam bidang seni bina, awam dan elektrik, menyelenggara dan membaiki peralatan elektrik dan sebagai pakar pengurusan projek. TNB juga mengendali universiti swasta iaitu Universiti Tenaga Nasional.
Sumber:wikipedia
Kini TNB membuka kekosongan jawatan hingga akhir bulan seperti berikut ini :

JAWATAN KOSONG TERKINI TENAGA NASIONAL BERHAD (TNB) TARIKH TUTUP 03 APRIL 2016

Head (Customer Analytics)-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Muda Minimum dalam Pemasaran atau Pengurusan Maklumat
  • Sarjana Pentadbiran Perniagaan (MBA) adalah satu kelebihan
  • Tahun 5-7 Minimum pengalaman bekerja di sebuah Analytics Pelanggan atau Insights Pelanggan atau Intelligence Pelanggan fungsi, sebaik-baiknya di sebuah syarikat multinasional dalam Perbankan, Telco atau Barangan Pengguna
  • Strong interpersonal dan komunikasi kemahiran, dan berorientasikan pelanggan
  • komitmen peringkat tinggi dan daya tahan dalam membina sebuah organisasi / fungsi dari awal

TANGGUNGJAWAB KERJAYA

  • Mengenal pasti dan menentukan keperluan pelanggan dan keperluan dari segi produk dan perkhidmatan dan keperluan khidmat
  • Menjana pandangan pelanggan untuk menyokong dalam pemetaan perjalanan pelanggan dan mengenal pasti titik sakit di perjalanan yang
  • Mengumpul dan menganalisis data melalui kaji selidik pelanggan dan maklumat sejarah (contohnya, saluran pembayaran, corak penggunaan, demografi, dan lain-lain)
  • Sokongan keutamaan usaha pemasaran dan inisiatif (termasuk menyasarkan kumpulan tertentu) didorong oleh pandangan pelanggan dan analisis
  • pemahaman yang kuat pandangan pelanggan - dan kaedah untuk menjana dan mengumpulkan mereka
  • Data-savvy - dengan rasa jelas kolam data yang berpotensi, yang berpotensi mengalami dengan Big Data, dan kaji selidik untuk menjana pandangan pelanggan yang disasarkan
  • Pemain pasukan yang berkesan dan networker -dalam membina penjajaran seluruh fungsi Perkhidmatan Pelanggan untuk melaksanakan pada pandangan pelanggan
  • pemikiran jangka panjang dalam membina keupayaan pasukan itu dari awal - dengan mengintegrasikan menyewa berpotensi luar dengan bakat tempatan Tenaga

CARA MEMOHON KERJAYA



  1. Sila kunjungi pautan: http://goo.gl/OHpNJf
  2. Pilih Kerjaya yang anda suka
  3. Klik Baten Apply Now (bahagian bawah)
Demikian Iklan Jawatan Kosong Terkini Semoga berfaedah.
Rujukan
Previous
Next Post »
Thanks for your comment