JAWATAN KOSONG TERKINI UNIRAZAK TARIKH TUTUP 16 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini Universiti Tun Abdul RazakIklan jawatan kosong terkini datang dari Sektor Pendidikan iaitu Universiti Tun Abdul Razak dimana Universiti Tun Abdul Razak (UNIRAZAK) telah ditubuhkan pada 18 Disember 1997 sebagai salah sebuah universiti swasta pertama di Malaysia. Universiti dinamakan sempena Perdana Menteri Malaysia kedua, Allahyarham YAB Tun Abdul Razak bin Dato 'Hussein, dan dilancarkan secara rasmi pada 21 Disember 1998 oleh anak sulung Tun Abdul Razak, YAB Dato' Seri Mohd Najib bin Tun Abdul Razak, Perdana Menteri semasa Menteri Malaysia dan kemudian Pelajaran. Pada 1 Mac 2007, Tun Abdul Razak Education Foundation (Yayasan PINTAR) yang diperoleh Universiti Tun Abdul Razak Sdn. Bhd. (Pemilik Universiti Tun Abdul Razak) dari KUB Malaysia Berhad.Sejak penubuhannya, UNIRAZAK adalah antara beberapa institusi pengajian swasta pertama di Malaysia yang menerima pensijilan SIRIM ISO 9001: 2000. Selain itu, Universiti telah dianugerahkan status berprestij Koridor Raya Multimedia (MSC), yang merupakan bukti komitmen Universiti untuk mengintegrasikan teknologi dan inovasi dalam pengajaran dan teknik pembelajaran. UNIRAZAK telah dengan cepat meletakkan dirinya sebagai pusat utama untuk pendidikan dalam usaha melahirkan graduan yang berdaya saing dan mampu itu.

Sehingga Mac 2015, UNIRAZAK telah melahirkan lebih 20,000 alumni yang belajar di peringkat ijazah dan lepasan ijazah. Semua program akademik kami, yang telah dibangunkan melalui perundingan dengan rakan industri, awam dan profesional sektor swasta, telah diluluskan oleh Kementerian Pengajian Tinggi Malaysia (KPT) selain memenuhi standard tinggi yang ditetapkan oleh Agensi Kelayakan Malaysia (MQA).
UNIRAZAK telah diiktiraf dengan anugerah utama dari organisasi berasaskan anugerah yang membawa beberapa Malaysia. UNIRAZAK adalah pemenang grand Keusahawanan Universiti Swasta Tahun 2015. pujian ini 2012 Anugerah Brand Laureate: Jenama Terbaik dalam Pendidikan - tertier dan Jenama Terbaik dalam Pengurusan Jenama, dan pemenang 'College Kualiti dan Universiti' dari 2 Kualiti Standard Antarabangsa Anugerah 2012. UNIRAZAK juga telah menerima anugerah gangsa pada Anugerah Jenama Putra 2011 (Pendidikan dan Pembelajaran) kategori, Asia Anugerah B-Sekolah 2011 (dari CMO Asia) dan Sahabat Anugerah SME Negara 2011 (dari Anugerah Pengiktirafan SME 2011).
Dengan terus berusaha untuk perbezaan, Universiti adalah baik dalam perjalanan untuk menjadi sebuah institusi pendidikan yang penting di negara ini dan rantau ini. Dengan menyampaikan satu pengalaman pembelajaran yang bertaraf dunia, UNIRAZAK bercita-cita untuk menjadi sebuah institusi yang menghasilkan pemikir besar yang akan menjadi pemimpin yang berjaya hari esok.
Kini UNIRAZAK membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI UNIRAZAK TARIKH TUTUP 16 APRIL 2016

Lecturer-KUALA LUMPUR

KELAYAKAN

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana dalam bidang Ekonomi, Pemasaran, Pengurusan Perniagaan atau setaraf.
  • Sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  • kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

Director of Corporate Strategy & Communication-KUALA LUMPUR (15 April 2016)

KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah, Pengajian Perniagaan / Pentadbiran / Pengurusan atau setaraf Sarjana.
  2. Bahasa yang diperlukan: Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
    Sekurang-kurangnya 6 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Pengurus Kanan sebaik-baiknya yang pakar dalam Strategi Korporat / Pengurusan Tertinggi atau yang setaraf.
  4. kedudukan Sepenuh Masa (percuma).

CARA MEMOHON KERJAYA


  1. Sila kelaman:http://goo.gl/q6cQuu
  2. Pilih Kerjaya diatas
  3. Klik Apply Now (Bahagian bawah kanan) 
Demikian maklumat kerjaya terkini dari Sektor Universiti semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment