JAWATAN KOSONG TERKINI SEGI COLLEGE KL TARIKH TUTUP 24 APRIL 2016

Kerja kosong terkini SEGi Kuala LumpurMaklumat kerjaya datang dari Sektor Pendidikan iaitu SEGi KL, Dari penubuhannya merendah diri kita pada tahun 1977, yang menawarkan program sijil, kampus SEGi Kuala Lumpur telah berkembang dari kekuatan untuk kekuatan dan kini menawarkan pelbagai program dari asas untuk menguasai peringkat ijazah.
Rekod Kolej SEGi Kuala Lumpur adalah terkenal di seluruh Lembah Klang dan ibu bapa yang telah belajar di SEGi terus mengesyorkan anak-anak mereka untuk belajar di kampus ini. Kampus ini terletak secara strategik di ibu kota Malaysia, di mana pelajar menikmati faedah gaya hidup moden - akses mudah kepada semua kemudahan moden bandar seperti Light Rail Transport (LRT), bas, pusat membeli-belah, bank, restoran, pelancongan tarikan, dan tempat-tempat hiburan.Dengan lebih daripada 35 tahun kecemerlangan pendidikan, Kolej SEGi Kuala Lumpur telah dipupuk dan rapi beribu-ribu graduan yang telah pergi untuk menjadi pemimpin dalam bidang yang dipilih. Kolej ini juga mempunyai mempunyai ramai pensyarah yang mempunyai pengalaman lebih daripada 10 tahun. Setakat ini, kolej ini mempunyai lebih daripada 6,000 pelajar yang menuntut sepenuh masa dan mod separuh masa.

Kini SEGi membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI SEGi COLLEGE KL TARIKH TUTUP 24 APRIL 2016

Deputy Principal-KUALA LUMPUR

SYARAT DAN KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Pendidikan, Pengurusan Pendidikan, Pengurusan, Pemasaran atau bidang-bidang lain yang berkaitan.
  • Sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman dalam pengurusan atau kepimpinan jawatan kanan. pengalaman dalam perancangan kewangan dan strategik akan menjadi satu kelebihan.
  • Keupayaan untuk membangunkan hubungan kerja yang baik dengan Principal, kakitangan, pelajar, ibu bapa dan Lembaga Pengurusan dan Kolej rakan-rakan dalam bidang pendidikan.
  • Pengurusan Cemerlang dan kemahiran interpersonal.
  • Keupayaan untuk memaparkan pengurusan masa yang cekap dan komitmen yang tinggi dalam usaha peningkatan berterusan. 

CARA MEMOHON KERJAYA

  1. Sila kunjungi pautan : http://goo.gl/aTuofo
  2. Pilih kerjaya dimaksud
  3. Klik "APPLY NOW" 
 Demikian iklan kerjaya dimaksud semoga berfaedah. 

Previous
Next Post »
Thanks for your comment