JAWATAN KOSONG TERBARU TAR UC TARIKH TUTUP 10 APRIL 2016

Kerja Kosong Terbaru TAR UCIklan kerja kosong terkini datang dari Sektor Universiy College yang berasal dari Tunku Abdul Rahman University College dimana Tunku Abdul Rahman University College percaya bahawa pendidikan kepada siapa yang dikehendaki itu diberikan, tanpa mengira usia, jantina, kaum, bangsa dan kelas, akan membawa manfaat kepada rakyat dan negara. Tunku Abdul Rahman University College FULLY menyedari tanggungjawabnya sebagai sebuah institusi pengajian tinggi dalam konteks sistem pendidikan Malaysia dan peranannya dalam memenuhi aspirasi rakyat Malaysia dalam usaha mencapai pendidikan.
Tunku Abdul Rahman University College berpegang kuat dengan ajaran berpegang kepada prinsip bahawa pendidikan merangkumi bukan sahaja mengejar kebenaran dan pengetahuan tetapi juga pembangunan yang bersifat moral dan etika.

Mission

  • Tunku Abdul Rahman College University komited untuk melengkapi dan menambah usaha-usaha Kerajaan dalam menyediakan pendidikan dan latihan yang berkualiti ke atas pelbagai disiplin dan tahap dengan itu menambah pembangunan modal insan di Malaysia.
  • Tunku Abdul Rahman University College akan memberi tumpuan kepada pembangunan keseluruhan pelajar pada tahap potensi yang dan graduan hendaklah disemai dengan ilmu pengetahuan, kemahiran, nilai-nilai dan sifat-sifat untuk berjaya dalam hidup dan kerja menyumbang kepada kemajuan teknologi, ekonomi dan sosial negara.
  • Tunku Abdul Rahman College University komited untuk mengekalkan hubungan kukuh dengan perniagaan, industri dan masyarakat dan juga bekerjasama dengan institusi terkemuka yang lain untuk tujuan memupuk peningkatan dan pembelajaran berterusan.

Vision

Tunku Abdul Rahman Kolej Universiti hendaklah menjadi suatu institusi dibezakan pengajian tinggi mengakui tempatan, kebangsaan dan global untuk kecemerlangan dalam menyediakan peluang untuk pembangunan dan pertumbuhan pelajar intelek, peribadi dan profesional dengan memupuk minda bertanya mereka, kreatif dan inovatif untuk berjaya dalam hidup .
Kini Tunku Abdul Rahman Kolej Universiti membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini:

JAWATAN KOSONG TERBARU TAR UC TARIKH TUTUP 10 APRIL 2016

Manager / Assistant Registrar (Administrative Executive)

KELAYAKAN

  • Memiliki Ijazah Sarjana Muda / Sarjana yang diiktiraf atau kelayakan yang setaraf dengannya.
  • Mempunyai kemahiran analitikal dan penyelesaian masalah kuat, kemahiran komunikasi yang baik dan mampu bekerja secara bebas.

Manager (Office of the Registrar)-Kuala Lumpur

KELAYAKAN

  1. Memiliki Ijazah Sarjana Muda / Sarjana yang diiktiraf atau kelayakan yang setaraf dengannya. Calon yang mempunyai kelayakan ICSA akan diutamakan.
  2. Mesti mempunyai sekurang-kurangnya 8 tahun pengalaman bekerja dalam bidang yang berkaitan.
  3. Mesti matang, terperinci berorientasikan dengan pengetahuan yang baik daripada aplikasi Microsoft Office dan dengan keupayaan untuk pelbagai tugas serta mempunyai kepimpinan yang cemerlang, perancangan, organisasi, komunikasi dan kemahiran interpersonal.

Professor / Associate Professor / Senior Lecturer / Lecturer

KELAYAKAN

Possess recognised Master’s / PhD / Doctorate degrees or equivalent professional qualifications in one of the following areas:
Faculty of Applied Sciences and Computing
3D Computer Games Design & Development / Games & Graphics Programming / Data Science / Virtual Reality / IT Security / Computer Forensics / Multimedia / Computer Networking / Programming (Java, C#, PHP, C++, Action Script etc) / Database / Data Warehouse / Business Intelligence / Software Engineering / Enterprise Resource Planning / Business Process Management / Agile Software Development / Operating Systems / Computer Systems Architecture / Mobile Application Development / Artificial Intelligence / Human Computer Interaction / Web Development / Cloud Computing / Chemistry / Microelectronics / Embedded Systems / Food Science and Technology / Nutrition / Sport Science / Life Sciences / Mathematics /  Statistics / Computer Science
Faculty of Accountancy, Finance and Business
Auditing / Taxation / Management / Logistics / Marketing / Human Resource Management / Financial Accounting / Financial Reporting Management / Accounting / Law / Banking / Retail Management / Finance / Economics
Faculty of Engineering and Built Environment
Measurement / Contract Administration / Construction Economics / Construction and Property Laws / Procurement Strategy / QS Practices / Estimating / Valuation / Town and Country Planning / Land Economics / Urban Land Administration / Real Property Finance and Investment Analysis / Building Services / Construction Technology / Site Surveying / Project Planning and Management / GIS in Property Management / International Construction / Value and Risk Management / CADD / Microsoft and Primavera Software Applications / Thermodynamics / Engineering Design / Product Design & Development / Embedded System Engineering / Fluid Mechanics / Mechanics of Solids / Biomaterials / Nanomaterials / Materials Thermodynamics / Surface Engineering / Magnetic and Optical Materials / Electronic Materials / Foundry Engineering / Power Electronics / Electrical Power Generation and High Voltage Engineering / Power System Analysis / Microwave Engineering / Electrical Energy Utilisation / Integrated Circuit Technology / Project Management / Engineer in Society / Antenna Design
 Faculty of Social Science, Arts and Humanities
Broadcasting / Advertising / Public Relations / Media Studies / Multimedia & Design / New Media / Counselling / Hospitality and Tourism / English with Drama
Centre for Nation Building and Languages
Civic Consciousness and Volunteerism / Social and Work Etiquette / Contemporary Malaysian Issues / English Language / Korean Language / Japanese Language / French Language
Centre for Pre-University Studies
Accounting / Business / Chemistry / Biology

CARA MEMOHON KERJAYA

  1. Sila kelaman:http://goo.gl/63K6ey
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik Baten "APPLY NOW"
Demikian maklumat kerja kosong terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment