JAWATAN KOSONG TERKINI TAYLOR'S UNIVERSITY 16 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini Taylor's UniversityIklan Kerja Kosong terkini datang dari Taylor's University dimana Sejak ditubuhkan pada tahun 1969, Universiti Taylor telah mendapat pengiktirafan penting sebagai sebuah institusi pendidikan swasta yang terkemuka. senarai lengkap kami anugerah terdiri daripada negara untuk antarabangsa - bukti komitmen tidak berbelah bahagi ke arah kecemerlangan dalam pengajaran dan pembelajaran. Universiti Taylor adalah sebuah universiti swasta di Subang Jaya, Selangor, Malaysia. Ia diasaskan pada tahun 1969 sebagai sebuah kolej, telah dianugerahkan status kolej universiti pada tahun 2006, dan status universiti pada tahun 2010. Universiti Taylor menawarkan kursus-kursus dalam pendidikan tinggi, dari asas dan diploma kepada ijazah, lepasan ijazah dan program profesional.

Universiti Taylor adalah ahli Kumpulan Pendidikan Taylor yang terdiri daripada Kolej Taylor, Garden International School, Sri Garden Sekolah Antarabangsa, Sekolah Antarabangsa Australia Malaysia, Sekolah Antarabangsa Nexus, Putrajaya, Sekolah Antarabangsa Nexus, Singapura dan Sekolah Antarabangsa Taylor.
Kini Universiti Taylor membuka kekosongan jawatan terkini seperti berikut ini :

JAWATAN KOSONG TERKINI TAYLOR'S UNIVERSITY 16 APRIL 2016

Business Development Executive-Selangor

KELAYAKAN

  • Ijazah dalam disiplin atau yang setaraf yang berkaitan. 
  • Bermotivasi orang yang bekerja sendiri yang mempunyai sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman dan mempunyai kenalan dalam industri yang diberikan, yang mempunyai rekod pencapaian pembangunan perniagaan.
  • Pengetahuan tentang trend semasa dan cabaran masa hadapan dalam pembangunan profesional. Market fokus dan pendekatan analitikal kepada pembangunan pelanggan. keupayaan yang baik untuk membangunkan pelan perniagaan strategik dan menyampaikan terhadap peristiwa penting yang dipersetujui. perancangan yang baik dan pengurusan projek kemahiran.
  • Kebolehan berkomunikasi nilai dan kepercayaan tentang University dan visi dengan cara yang meyakinkan dan motivasi.

Sales Planning Analyst-Selangor

KELAYAKAN

  • kelayakan ijazah tahap dalam Perniagaan (pilihan, tidak penting). Sebagai alternatif sekurang-kurangnya 2 tahun pengalaman Pengurusan Jualan. Kemahiran dalam Sales & Marketing Tools - CRM, Contact Center Solutions, Automasi Pemasaran
  • Sekurang-kurangnya dua (2) tahun pengalaman berkaitan yang bekerja di Pengurusan Jualan,Jualan Korporat, Jualan, Pembangunan Perniagaan (penting)
  • Kepimpinan yang kuat
  • Data Didorong
  • Keputusan dan Prestasi Berorientasikan
  • Jualan Didorong
  • Persembahan yang sangat baik, Komunikasi dan Rakyat Management 

CARA MEMOHON KERJA KOSONG TERKINI

  1. Sila kelaman: http://goo.gl/PgoGhe
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik "APPLY NOW"
Demikian maklumat kerja kosong terkini semoga berfaedah
Previous
Next Post »
Thanks for your comment