JAWATAN KOSONG TERKINI HSBC BANK MALAYSIA BERHAD TARIKH TUTUP 28 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini 2016 HSBCIklan kerjaya terkini kami sampaikan untuk anda sekalian yang berasal dari sektor Bank iaitu HSBC Bank Malaysia Berhad, HSBC Bank Malaysia Berhad adalah ahli Kumpulan HSBC dan mempunyai lebih daripada 4,000 orang di Malaysia.Kehadiran HSBC di Malaysia bermula sejak 1884 apabila Hongkong and Shanghai Banking Corporation Limited ditubuhkan pejabat pertamanya di negara ini, di Pulau Pinang, dengan kebenaran untuk mengeluarkan wang kertas. Pada tahun 1959 ia membeli Mercantile Bank, yang mula beroperasi di Malaysia pada tahun 1860.
HSBC membuka pejabatnya di Melaka pada tahun 1909 dan pada akhir tahun 1912, pejabat dibuka di Ipoh, Kuala Lumpur, Johor Bahru dan Kota Bharu. Dalam tahun 1920-an dan 1930-an, bank itu membuka lebih banyak cawangan di beberapa negeri - cawangan Sungai Petani pada tahun 1922, Kuantan pada tahun 1929, Muar pada tahun 1930, dan Kuala Terengganu pada tahun 1936.

Di Sabah, cawangan pertama dibuka di Kota Kinabalu pada tahun 1947. Cawangan telah ditubuhkan di Sandakan dan Tawau setahun kemudian, diikuti oleh Labuan pada tahun 1957. Di Sarawak, cawangan dibuka di Kuching pada tahun 1958 dan 1964 dan di Sibu pada tahun 1959. Pada tahun 2006 , HSBC bank asing pertama yang diberikan lesen untuk mengendalikan Takaful (insurans Islam) perniagaan di Malaysia. HSBC Amanah Takaful (Malaysia) Sdn Bhd - usaha sama antara HSBC Insurance (Asia-Pacific) Holdings Limited (pegangan saham peratus 49 peratus), Jerneh Asia Berhad (31 peratus pegangan saham) dan Lembaga Kumpulan Wang Simpanan Pekerja Malaysia (20 peratus pegangan saham ) - mula beroperasi pada Ogos 2006.
Pada tahun 2007, HSBC Bank Malaysia ialah bank pertama diperbadankan di negara asing yang akan diberikan lesen anak syarikat perbankan Islam di Malaysia, dan HSBC Amanah Malaysia Berhad, sebuah bank Islam milik penuh oleh HSBC Bank Malaysia, telah memulakan operasinya pada Ogos 2008. HSBC di Malaysia mempunyai rangkaian lebih daripada 60 cawangan, di mana satu pertiga adalah cawangan HSBC Amanah Malaysia Berhad.
Kini HSBC Bank Malaysia berhad membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI HSBC BANK MALAYSIA BERHAD TARIKH TUTUP 28 APRIL 2016

Retail Banking & Wealth Management Financial Crime Risk and Compliance-KUALA LUMPUR

KELAYAKAN

  • Keperluan minimum Ijazah Sarjana Muda diperlukan untuk peranan. 
  • 5 tahun pengalaman minimum dalam Jenayah Kewangan dan pengurusan Pematuhan dalam persekitaran perbankan runcit.
  • Akal budi yang baik dan pengetahuan undang-undang dan peraturan-peraturan Pencegahan Pengubahan Wang Haram. 
  • Pengetahuan pihak pengurusan audit dan proses pemudahan dan pengalaman dalam menguruskan serahan audit. 
  • Komunikasi yang kukuh dan kemahiran interpersonal kepada pelbagai individu dan kumpulan dan pada tahap yang berbeza kekananan. 
  • Starter sendiri dengan perhatian kepada butir-butir digabungkan dengan fokus penghantaran kuat dan keupayaan untuk memenuhi rangka masa yang agresif dengan hasil yang berkualiti. 
  • Keupayaan untuk bekerja dalam persekitaran yang bertekanan dan menguruskan sentiasa berubah keutamaan berkesan. kemahiran pengurusan projek akan menjadi satu kelebihan.

NOTE:

Anda akan mencapai lebih apabila anda menyertai HSBC.
www.hsbc.com/careers

HSBC berbangga persekitaran kerja yang pelbagai dan inklusif yang melihat rakyat kita mendapat manfaat daripada bimbingan, kerja yang fleksibel dan sokongan Sumber pekerja Kumpulan Rangkaian. Data peribadi yang dipegang oleh Bank berhubungan dengan permohonan pekerjaan akan digunakan menurut Kenyataan Privasi kami, yang boleh didapati di laman web kami.
Dikeluarkan oleh HSBC Bank Malaysia Berhad

Iklan Kerja Kosong lainnya:

  1. Mortgage Sales - Petaling Jaya
  2. Mortgage Sales - Kuala Lumpur
  3. Assistant Manager Customer Experience
  4. Tax Manager
  5. Customer Due Diligence Analyst
  6. etc
    Demikian Malkumat Sektor Bank yang berasal dari HSBC semoga berfaedah.

    CARA MEMOHON KERJAYA

    1. Sila kunjungi pautan berikut: http://goo.gl/EVFJMj
    2. Pilih Kerjaya dimaksud
    3. Klik Appy Now (Bahagian bawah)
    Previous
    Next Post »
    Thanks for your comment