JAWATAN KOSONG TERKINI UTAR TARIKH TUTUP 09 APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini UTAR 2016. Universiti Tunku Abdul Rahman (UTAR)telah ditubuhkan di bawah Yayasan Pendidikan UTAR, sebuah organisasi bukan untuk keuntungan, telah dilancarkan secara rasmi pada 13 Ogos 2002. Penubuhan ini adalah tepat pada masanya dengan pengiktirafan industri pendidikan swasta dengan Kerajaan Malaysia sebagai enjin penting dalam merangsang dan mengekalkan pertumbuhan modal intelektual untuk memenuhi keperluan kompleks ekonomi berasaskan pengetahuan dan inovasi yang semakin.
Berpandukan visi untuk menjadi sebuah Universiti utama bagi kemajuan dan penyebaran pengetahuan dan kepakaran manakala memberi penekanan kepada pembangunan holistik individu untuk pembinaan negara, UTAR telah mencapai kemajuan memberangsangkan dalam mewujudkan reputasi yang kukuh sebagai Universiti komprehensif dengan dedikasi untuk mencapai kecemerlangan dalam pengajaran dan penyelidikan.
Pada masa ini UTAR mempunyai lebih 20,000 orang pelajar di 4 kampus, sejajar dengan pertumbuhan dan pengembangan pesat rancangan Universiti, kami mempunyai kekosongan segera bagi bermotivasi tinggi, komited & berkelayakan dan individu yang berpengalaman untuk menyertai pasukan kami yang semakin berkembang ahli akademik dan kakitangan pentadbiran yang berpusat di pelbagai kampus.

Berikut Jawatan Kosong Terkini UTAR 2016 dalam bidang Academic, Administrative, Research Position. seperti berikut ini.

JAWATAN KOSONG TERKINI UTAR TARIKH TUTUP 09 APRIL 2016

SENIOR MANAGER, SOFTWARE DEVELOPMENT-SELANGOR

KELAYAKAN: 

  • Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Diploma atau Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Sains Komputer / Teknologi Maklumat atau setara. 
  • Mahir dalam JSP, MS SQL. 
  • Pemahaman yang baik terhadap proses SDLC, konsep RDBMS, reka bentuk laman web.
  • Keupayaan untuk berkomunikasi dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Inggeris. 
  • Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Sungai Long. 
  • Biasa dengan Flash, PHP, Java, ASP.
  • Bersih, Visual Basic, XML akan ditambah kelebihan.

CARA MEMOHON KERJAYA


Sila kunjungi pautan : http://goo.gl/dqyjtQ
Pilih kerjaya dimaksud
Klik APPLY NOW bahagian bawah
Previous
Next Post »
Thanks for your comment