JAWATAN KOSONG TERBARU UNILEVER APRIL 2016

Kerja Kosong Terkini UnileverMaklumat kerjaya berasal dari Syarikat besar Unilever yang merupakan Syarikat Multinasional berkantor pusat di Rotterdam Belanda, Jenama Unilever, terdapat dalam barangan pengguna dalam berjuta-juta rumah di seluruh 150 negara, adalah nama yang dipercayai dalam pemakanan, kebersihan dan penjagaan diri. Sepanjang sejarahnya, Unilever telah menambah kecergasan kepada kehidupan pengguna, mewujudkan produk yang membantu orang merasa baik, kelihatan baik dan mendapatkan lebih banyak daripada kehidupan. Di Malaysia, cerita Unilever yang bermula pada tahun 1947 dengan pembukaan sabun dan marjerin kilang Lever Brothers pertama di Bangsar. Berharga RM 12 juta, ia telah dikatakan sebagai kilang yang terbesar di negara ini, dengan mesin yang boleh bungkus 124 bar sabun minit!.
keupayaan pembuatan berkembang sebagai portfolio produk meningkat, membuat Lever Brothers majikan besar pada masa itu. Dengan kehadiran di Malaysia merangkumi lebih daripada 60 tahun, Lever Brothers, yang pakai nama Unilever global pada tahun 1994, telah memainkan peranan yang unik dalam saksi kepada pembangunan ekonomi, sosial dan politik negara.

Unilever Malaysia adalah sebuah syarikat sendirian berhad yang 70% dimiliki oleh Unilever PLC (UK), 23% oleh Permodalan Nasional Berhad (PNB) dan selebihnya 7% oleh Lembaga Tabung Haji. Kami mempunyai kira-kira 550 pekerja Malaysia dan kilang makanan di Rawang, Selangor.
Hari ini, produk Unilever banyak mempunyai status "isi rumah" kesedaran, dengan jenama menjadi sebahagian daripada kehidupan harian di rumah dari Kuala Lumpur ke kampung-kampung terpencil.
Cabaran untuk membangunkan kesedaran jenama telah dipenuhi sabar oleh syarikat itu, dengan evolusi pemasaran dan teknik promosi, bertindak balas sensitif kepada nuansa budaya yang kompleks berlaku di dalam masyarakat Malaysia. Dari tahun 1947 hingga kini, Unilever telah menjadi diinstitusikan untuk peranan yang dimainkan dalam pemasaran barangan pengguna di Malaysia
Usaha-usaha dalam memahami pengguna tempatan telah membawa beberapa jenama terkemuka di pasaran hari ini seperti Dove, Lux, Clear, Lifebuoy, Ponds, Breeze, Ekonomi Handalan, Sunsilk, Fair & Lovely, Rexona, Wall, Lipton, Knorr, Choice Lady dan Planta yang menambah daya hidup kepada pengguna nyawa.
Seorang pemimpin dalam penyelidikan dan pembangunan, Unilever telah disimpan dengan kadar perubahan dengan terus berusaha untuk menyambung semula dengan pengguna, memberi tumpuan kepada portfolio jenama dan merintis saluran baru melalui akarnya yang kuat di pasaran tempatan dan pengetahuan tangan pertama budaya. penyesuaian Unilever kepada trend baru telah disahkan semula pada tahun 2003 apabila, selepas 56 tahun di tapak Bangsar, syarikat itu berpindah ke rumah baru yang berteknologi tinggi dalam Menara TM.
Sebagai warga korporat yang bertanggungjawab, Unilever mengambil bahagian secara aktif dalam aktiviti masyarakat setempat, membolehkan pendidikan untuk kanak-kanak yang kurang bernasib baik, meningkatkan kesedaran alam sekitar dan menggunakan sambungan khas dengan pelbagai jenama untuk menarik perhatian orang ramai dan sokongan untuk inisiatif amal.
Kini Unilever mempelawa warganegara Malaysia untuk bergabung dengan kerja kosong seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERBARU UNILEVER HINGGA APRIL 2016

Activation Executive(Job Number: 160005SZ)

Tarikh Tutup : Apr-13-2016, 10:59:00 PM
Schedule : Full-time
Primary Location : Malaysia-Selangor-Kuala Lumpur-Kuala Lumpur
Shift : Day Job
Job : Customer Development
Travel : Yes, 15 % of the Time

KELAYAKAN

  • Minimum 2-3 tahun berpengalaman dalam FMCG, sebaik-baiknya produk makanan / perkhidmatan makanan. 
  • Mesti 2-3 tahun pengalaman dalam perdagangan dan penganjur dalam mana-mana bidang. Mesti sekurang-kurangnya pemegang Ijazah. 
  • Hubungan yang kuat dengan perdagangan am dan moden. Mampu memimpin, mengurus dan memandu sekumpulan personals jualan. 
  • Berbilang bahasa (Bahasa Inggeris, Bahasa Malaysia, Cina). 
  • Mesti dapat membentangkan pelan perniagaan kepada pelanggan dan memandu analisis asas. 
  • Mesti melengkapkan dengan pengetahuan kerja mengenai Microsoft Excel, Perkataan dan PowerPoint.

Brand Building Finance Assistant Manager(Job Number: 160006QQ)

TARIKH TUTUP : Apr-23-2016, 10:59:00 PM
Schedule : Full-time
Primary Location : Malaysia-Selangor-Kuala Lumpur-Kuala Lumpur
Shift : Day Job
Job : Finance
Travel : Yes, 15 % of the Time

KELAYAKAN

  • Ijazah Sarjana Muda Perakaunan atau Kewangan
  • Baik dalam Excel / Powerpoint
  • Kemahiran interpersonal yang baik & kemahiran komunikasi yang berkesan
  • Kemahiran analisis yang kuat
  • Keupayaan untuk bekerja dengan pengawasan yang minimum
  • Pemain pasukan Baik
  • 2-3 tahun pengalaman perakaunan pengurusan
  • Berpengalaman dalam perancangan dan analisis kewangan
  • Pengalaman dalam perkongsian perniagaan adalah satu kelebihan 
Senarai Kerja Kosong lainya adalah seperti berikut:
  • Area Sales Executive
  • Communications Specialist / Graphic Designer    
  • Customer Development Executive
  • Executive Secretary
  • etc

CARA MEMOHON KERJA KOSONG UNILEVER

  1. Sila kelaman: https://goo.gl/higVQE
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik "APPLY NOW"
  4. Mohonlah secara online 
Demikian Maklumat kerja kosong Terkini semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment