JAWATAN KOSONG INSTITUT JANTUNG NEGARA 09 MAC 2016

Kerja Kosong Institut Jantung Negara Hingga 09 MAC 2016. IJN College adalah sebuah kolej pos basik yang menyediakan pendidikan tinggi untuk kakitangan penjagaan kesihatan yang ingin mengejar kerjaya pakar dalam bidang kardiovaskular dan kardiotorasik. Kolej merupakan sekutu Institut Jantung Negara. Sebahagian daripada peranannya adalah untuk menyelaras fungsi latihan klinikal IJN Holdings.Sejak Kolej IJN ditubuhkan ia telah menjalankan pengajaran dan menyediakan pendidikan kepada kakitangan penjagaan kesihatan. Para profesional termasuk kardiovaskular Technologist, Angiographers Jantung, Jururawat Peri pembedahan, Koronari Jururawat Penjagaan Kritikal, Perfusionists Jantung, fisioterapi, Jururawat Peri pembedahan dan lain-lain lagi. 
IJN College juga menyediakan kursus jangka pendek untuk orang-orang di luar bidang perubatan.Semua latihan yang dijalankan oleh pakar-pakar perubatan, doktor dan pengamal kesihatan bersekutu melalui pengajaran dalam bilik darjah dan lampiran praktikal. Selain latihan perubatan IJN College juga menyediakan beberapa kursus bukan perubatan jangka pendek yang diajar oleh penyedia latihan luaran yang memenuhi syarat. Sejak ditubuhkan, IJN College telah menyediakan latihan untuk beribu-ribu kakitangan termasuk lebih 1500 profesional perubatan.



Kali ini IJIN membuka Kekosongan kerjaya sebanyak 4 Jawatan Kosong seperti berikut.

JAWATAN KOSONG INSTITUT JANTUNG NEGARA 09 MAC 2016

    RESEARCH NURSE

    Tarikh tutup permohonan 09 Mac 2016
    Lokasi : Kuala Lumpur
    Sektor : Swasta

    Tanggungjawab

    1. Menjalankan dan menyelaras projek-projek penyelidikan klinikal / program percubaan klinikal untuk Penyiasat Principal dalam pengambilan sampel, penyelidikan dokumentasi data, pengurusan produk penyiasatan dan penyelidikan dokumen penting seperti garis panduan standard.
    2. Menyediakan laporan tahunan / bulanan mengenai kemajuan pengurusan projek penyelidikan bagi Penyelidik Utama, Jabatan, Jawatankuasa Etika dan Penaja.
    3. Untuk menyediakan komunikasi dan berkhidmat sebagai anggota Badan Perhubungan antara Penyiasat Principal, Penaja dan Jawatankuasa Etika.
    4. Memberi bantuan dalam pembayaran dana pengajian.
    5. Untuk membantu dalam pengumpulan sampel darah dan persediaan.
    6. Untuk melaksanakan tugas-tugas lain yang berkaitan yang ditugaskan oleh Ketua Jabatan.

    KELAYAKAN

    1.     Ijazah / Diploma Kejururawatan Berdaftar dengan Lembaga Jururawat.
    2.     Amalan Klinikal Baik (GCP) Sijil
    3.     Kemahiran proses mengeluarkan darah.
    4.     Komunikasi yang baik dan kemahiran antara peribadi

    Recruitment Unit

    Human Capital & Organizational Development
    Institut Jantung Negara
    145 Jalan Tun Razak
    50400 Kuala Lumpur, MALAYSIA
    E-mail: hrd@ijn.com.my Website: www.ijn.com.my Tel: 03-2617 8200



    Maklumat lanjut mengenai jawatan kosong terkini sila kunjungi pautan berikut:
    MUAT TURUN SYARAT PERMOHONAN 


    Previous
    Next Post »
    Thanks for your comment