JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI KUALA LUMPUR TARIKH TUTUP 19 FEBRUARI 2016

Kerja kosong terkini Universiti Kuala LumpurIklan jawatan Kosong terkini datang dari Sektor pendidikan iaitu Universiti Kuala Lumpur. UniKL merupakan sebuah universiti terkemuka dalam teknologi kejuruteraan ditubuhkan pada 20 Ogos 2002. UniKL dimiliki oleh Majlis Amanah Rakyat (MARA), sebuah agensi di bawah Kementerian Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah (KKLW), Malaysia, universiti diberi mandat untuk menaikkan taraf pendidikan teknikal di Malaysia oleh kerajaan. Sebagai sebuah negara yang menjangkakan lebih daripada institusi-institusi pengajian tinggi teknikal, UniKL membentuk graduan dengan pengetahuan teknologi yang kukuh dan kemahiran keusahawanan pintar yang kemudian akan memenuhi permintaan semasa industri. Institut UniKL 14 cawangan menawarkan pelbagai asas, diploma, ijazah dan ijazah lanjutan. Dengan konsep 'One Institut, Satu Kepakaran', UniKL menyumbang bukan sahaja kepada pengajian tinggi tetapi juga penyelidikan dan pembangunan untuk tujuan pengkomersilan. Terletak secara strategik di seluruh Semenanjung institut cawangan Malaysia, UniKL menawarkan pelbagai program dalam bidang-bidang khusus mereka pengkhususan. Pada masa ini, UniKL Menawarkan sejumlah 29, 043 pelajar. Sejak penubuhannya, UniKL telah menghasilkan 37.210 graduan. Graduan UniKL telah berjaya menubuhkan kerjaya mereka atau menjadi usahawan yang berjaya di arena tempatan dan antarabangsa.


Kini UniKL membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini:-

JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI KUALA LUMPUR TARIKH TUTUP 19 FEBRUARI 2016

Senior Executive - Marketing (UniKL Chancellery)-KUALA LUMPUR

KELAYAKAN PEKERJAAN:

a) Ijazah Sarjana Muda sebaik-baiknya dalam perniagaan, pengurusan atau pemasaran
b) Calon yang mempunyai pengalaman dalam jualan dan pemasaran / pembangunan perniagaan serta dilengkapi dengan kemahiran latihan dan fasilitasi akan telah menambah kelebihan
  • Sarjana menggunakan peralatan PC dan terutama MS Excel, Word, Power Point perisian dan Penerbit
  • kemahiran komunikasi yang sangat baik dalam menulis dan lisan
  • Sangat profesional, dan dibentangkan, dengan keupayaan untuk berinteraksi dengan selesa dengan semua peringkat di dalam syarikat dan luaran

KEPERLUAN PEKERJAAN:

  1. Sokongan Penolong Pengurus Pengambilan Dalam Negeri untuk menyusun strategi dan pelan yang terutamanya memberi tumpuan di Pasaran Bandar (pelajar sendiri membayar).
  2. Memantau semua aktiviti pemasaran dan inisiatif bagi aktiviti promosi dan pemasaran perancangan belanjawan dan meningkatkan prospek bagi pengambilan, imej korporat dan pengiklanan, media dan perhubungan awam, feeder rangkaian dan lain-lain dengan cara pelaksanaan berkesan inisiatif strategik selaras dengan strategi UniKL dan sasaran.
  3. Pelan Pemasaran dan Strategi - Membantu dan menyumbang kepada Penolong Pengurus dalam membangunkan dan melaksanakan strategi pemasaran dan korporat, berdasarkan matlamat institusi, ciri-ciri pasaran dan sumber diperuntukkan dan mengukuhkan kedudukan universiti sebagai pusat kecemerlangan akademik dalam teknologi kejuruteraan dan penyelidikan .
  4. Pemasaran & Promosi Aktiviti - Terlibat dalam aktiviti promosi serta cetak, media elektronik, mengatur dan menghadiri jerayawara dan pameran dan memastikan bahawa segala aktiviti adalah dilaksanakan pada masa dan semua keperluan disediakan tepat pada masanya dan dalam bajet seperti yang dirancang oleh Ketua Jabatan untuk menyokong pencapaian sasaran pengambilan tahunan.
  5. Imej Korporat & Advertising - Mewujudkan dan mengekalkan imej korporat konsisten sepanjang barisan produk mematuhi piawaian yang ditetapkan oleh Penjenamaan UniKL untuk memastikan imej yang konsisten untuk tujuan penjenamaan.
  6. Mewujudkan Feeder Networks & Rangkaian - Membangun, mengekalkan dan meningkatkan hubungan dengan agensi-agensi berkaitan, badan dan pihak berkuasa (tempatan & antarabangsa) seperti MARA, Pembangunan Sumber Manusia dan Kementerian Pelajaran, untuk memudahkan kelancaran perjalanan aktiviti promosi pemasaran & dan strategi pengembangan pasaran.
  7. Cagaran Pemasaran - Membangunkan, reka bentuk, maklumat dan mengedit semua bahan pemasaran termasuk buku kecil, risalah, memaparkan bahan, poster, risalah dan lain-lain untuk memastikan ketepatan maklumat dan kualiti kandungan & reka bentuk bahan-bahan promosi memenuhi keperluan dan projek yang positif imej UniKL.
Selain kerjaya diatas UniKL juga membuka kekosongan jawatan seperti berikut:-
  • Senior Executive / Executive - International Marketing (UniKL Chancellery)
  • Executive - Postgraduate Marketing (UniKL Chancellery)
  • Research Officer / Postgraduate Researcher (PhD or Master) 

CARA MEMOHON KERJAYA

  1. Sila kelaman:http://goo.gl/vmLJSa
  2. Pilih Kerjaya dimaksud
  3. Klik Apply Now
Demikian Maklumat Kerja Kosong Terkini 2016 semoga berfaedah.
Amin
Rujukan 

Previous
Next Post »
Thanks for your comment