KERJA KOSONG TERKINI KONSORTIUM LOGISTIK BERHAD TARIKH TUTUP 05 MAC 2016

Jawatan Kosong terkini KLBIklan jawatan kosong terkini dan kerjaya datang dari Syarikat besar bidang Logistik iaitu Konsortium Logistik Berhad. KONSORTIUM LOGISTIK BERHAD (KLB), telah ditubuhkan 25 tahun yang lalu sebagai sebuah syarikat pengangkutan kontena dengan armada sederhana 15 penggerak utama dan 60 treler yang menghidangkan sarapan sahaja negeri-negeri utara Semenanjung Malaysia, dengan Pulau Pinang sebagai hub. Menyedari permintaan yang semakin meningkat bagi perkhidmatan logistik di rantau ini, KLB kemudian mengembangkan operasinya untuk berkhidmat kepada Port Klang dan Pasir Gudang pedalaman seiring dengan peningkatan permintaan untuk pengkontenaan di negara ini. KLB telah popular dikenali sebagai Konsortium Perkapalan Berhad atau "KPB" pada tahun-tahun awal dan kemudiannya menukar namanya kepada "KLB" selepas ia mula disenaraikan di Bursa Malaysia Securities Berhad (BMSB) pada 19 Januari 1996.


Dikenali di lebih daripada 20 buah negara di dunia melalui kerjasama dengan rakan tempatan dan luar negara, Konsortium adalah salah satu pembekal perkhidmatan logistik bersepadu terkemuka yang menawarkan rangkaian lengkap penyelesaian dalam: automotif; kerajaan; pembuatan perindustrian; projek kuasa; dan lain-lain projek-projek dan perkhidmatan perindustrian / infrastruktur.

Misi

  • Terkumpul pengetahuan yang mendalam pelanggan kami, interaksi dengan rakan perniagaan mereka dan industri mereka untuk perkhidmatan yang lebih baik keperluan mereka.
  • Mengambil, melatih, memberi, dan orang yang berbakat dan bermotivasi bermanfaat.
  • Memilih dan membangunkan rangkaian sekutu yang berkesan dan boleh dipercayai.
  • Yang memohon terbukti membolehkan teknologi, teknik dan peralatan untuk membangunkan dan melaksanakan penyelesaian logistik inovatif.
  • Meningkatkan nilai perkhidmatan kami dengan terus menilai semula penyelesaian semasa dan bersama-sama membangunkan keupayaan baru dengan pelanggan.
  • Memastikan persekitaran di mana kami beroperasi adalah selamat, sihat dan selamat.
Kini KLB membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini:-

KERJA KOSONG TERKINI KONSORTIUM LOGISTIKBERHAD TARIKH TUTUP 05 MAC 2016

INFORMATION TECHNOLOGY EXECUTIVE-Selangor - Shah Alam / Subang

Peranan utama:

  • Kedudukan kosong di ISD menggabungkan kedua-dua penempatan penyelesaian dan fungsi sokongan.
  • Fungsi utama bagi calon hendaklah membawa / menyelaras projek IT dari perancangan, reka bentuk penyelesaian, ujian ke fasa pelaksanaan dan kestabilan sokongan.
  • Calon hendaklah melaporkan kepada dan membantu Unit Lead Perancangan dan Penyelesaian Deployment dalam perkara-perkara unit

KELAYAKAN

  1. Ijazah Sarjana Muda dalam bidang Sains Komputer / Teknologi Maklumat atau setara.
  2. Sekurang-kurangnya 5 tahun pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  3. Orang yang bertenaga dan pintar dengan kemahiran interpersonal yang cemerlang.
  4. sendiri bermotivasi dan mampu bekerja secara bebas.
  5. kemahiran komunikasi yang kukuh, menulis dan bertutur dalam Bahasa Inggeris dan Bahasa Melayu.

CARA MEMOHON KERJAYA

  1. Sila ke laman: http://goo.gl/pM79u3
  2. Pilih kerjaya dimaksud
  3. Klik baten Apply Now (bahagian bawah)
Previous
Next Post »
Thanks for your comment