JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS (UTP) TARIKH TUTUP 6 MAC 2016

Kerja kosong Terkini UTP. Universiti Teknologi PETRONAS (UTP) merupakan sebuah universiti swasta Malaysia. Ia telah ditubuhkan pada 10 Januari 1997. Kampus ini dibina di atas 400 hektar (1,000 ekar) di Seri Iskandar, Perak, Malaysia. Universiti itu adalah anak syarikat milik penuh PETRONAS, syarikat minyak negara Malaysia. 
UTP penekanan kuat pada Penyelidikan dan Pembangunan kerana ia berusaha untuk mencapai status sebagai sebuah Universiti Penyelidikan terkenal di peringkat antarabangsa. Universiti ini menjalankan aktiviti-aktiviti penyelidikan yang luas dalam kerjasama dengan PETRONAS dan institusi dan industri-industri lain di dalam dan luar negara memberi tumpuan kepada Enhanced Oil Recovery, Pengurusan Karbon Dioksida, Teknologi Laut Dalam, Nanoteknologi, Teknologi Hijau, Teknologi Bioperubatan, Hybrid Systems Tenaga, Bandar Pintar dan Sumber Mampan. Ini terbukti apabila UTP telah dianugerahkan penarafan 5 bintang oleh Malaysia Research Assessment Instrument (MyRA) untuk penyelidikan, pembangunan dan pengkomersilan usaha baru-baru ini. 

Dalam tahun-tahun kebelakangan ini, UTP menduduki 200 teratas dalam 2014 Quacquarelli Symonds (QS) World University Ranking mengikut subjek Kejuruteraan Kimia. UTP adalah satu-satunya universiti swasta di Malaysia yang menduduki 200 teratas untuk 2014 QS Asia University Rankings dan kedudukan pada 335 untuk kedudukan Universiti Dunia QS bawah Fakulti Kejuruteraan dan Teknologi.(wikipedia)
Kini UTP membuka job kosong terkini seperti berikut ini:-

JAWATAN KOSONG TERKINI UNIVERSITI TEKNOLOGI PETRONAS (UTP) TARIKH TUTUP 6 MAC 2016

Head of Alumni-Perak - Bandar Seri Iskandar

SYARAT DAN KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah, Ijazah Profesional, mana-mana bidang.
  2. Kemahiran yang diperlukan: MS Office.
  3. Bahasa yang diperlukan: Bahasa Malaysia, Bahasa Inggeris
  4. Sekurang-kurangnya 5 tahun  pengalaman bekerja dalam bidang berkaitan diperlukan untuk jawatan ini.
  5. Pemohon mestilah bersedia untuk bekerja di Bandar Seri Iskandar.
  6. Sebaik-baiknya Pengurus yang pakar dalam Pemasaran Pembangunan / Perniagaan atau setaraf.
  7. Kedudukan Sepenuh Masa (TERSEDIA).

TEMPAT KERJA

  1. Batu Gajah ETS Train
  2. Bus Station Seri Iskandar

 CARA MEMOHON



  1. Sila kelaman: http://goo.gl/qWYWea
  2. Pilih Kerja kosong diatas
  3. Klik Baten Apply Now
Previous
Next Post »
Thanks for your comment