JAWATAN KOSONG TERKINI CIMA CEMENT TARIKH TUTUP 03 MAC 2016

Kerja Kosong Terbaru CIMA CementMaklumat kerjaya terkini datang dari CIMA Cement. Cement Industries of Malaysia Berhad (CIMA) sebuah anak syarikat milik penuh UEM Group Berhad, adalah salah satu pengeluar simen terkemuka di Malaysia. Ia terkenal dengan menghasilkan dan mengedarkan simen berkualiti tinggi, konkrit campuran siap dan produk berkaitan sejak 1975. Pejabat korporat CIMA terletak di Kuala Lumpur dan ia mempunyai dua kilang yang strategik terletak di Bukit Ketri, Perlis dan Bahau, Negeri Sembilan. Kedua-dua tumbuhan mempunyai jumlah kapasiti pengeluaran simen sebanyak 7.2 juta tan metrik setahun. Selama bertahun-tahun, CIMA telah membekalkan bahan-bahan simen yang berkaitan dengan projek-projek utama mega di Malaysia, termasuk Abdul Halim Mu'adzam Shah Jambatan Sultan, PLUS Lebuhraya Utara Selatan, Nusajaya, Iskandar Malaysia, MRT Lembah Klang dan Projek Landasan Berkembar Elektrik (EDTP ).

Kini CIMA Cement Membuka kekosongan jawatan kosong terkini seperti berikut:-

JAWATAN KOSONG TERKINI CIMA CEMENT TARIKH TUTUP 03 MAC 2015

MANAGER ACCOUNTS, FINANCE DEPARTMENT - BAHAU NEGERI SEMBILAN

Tanggungjawab:

  • Membantu dalam pembangunan dan pelaksanaan matlamat, dasar, keutamaan dan prosedur yang berkaitan dengan perakaunan, pengurusan kewangan, belanjawan dan cukai.
  • Menyelia dan mengambil bahagian dalam penyediaan dan kajian semula pelbagai penyata kewangan dan laporan.
  • Mengarahkan pemasangan dan penyelenggaraan rekod perakaunan yang menunjukkan penerimaan dan perbelanjaan, kemas kini daripada lejar am dan anak syarikat, akaun belum terima, pengagihan pendapatan, susut nilai, kos, hartanah dan perbelanjaan operasi dan rekod insurans.
  • Mengarahkan dan particiates dalam analisis kos dan kajian kadar.
  • Menyediakan penyata kewangan dan laporan kos masa depan yang dianggarkan dan pendapatan.
  • Bertanggungjawab untuk audit dalaman atau luaran yang melibatkan kajian semula perakaunan dan kawalan pentadbiran. Memastikan pelaksanaan yang betul kawalan untuk sistem kewangan bersepadu dan membangunkan mana-mana prosedur untuk memperbaiki sistem yang sedia ada.

Syarat-syarat:

  1. Memiliki sekurang leats Ijazah Sarjana Muda Profesional Perakaunan, Kewangan atau Perbankan.
  2. CGPA 3.20 di atas Ahli Badan-badan profesional seperti MIA, ACCA, dan lain-lain Minimum 5 tahun pengalaman bekerja dengan Manufacturing Perakaunan atau menubuhkan institusi audit / cukai di Malaysia.
  3. Baik dalam pelaksanaan GST.

CARA MEMOHON KERJAYA


  1. Sila kelaman: http://goo.gl/B2tAht
  2. Pilih Kerjaya diatas
  3. Klik baten Apply Now(bahagian Bawah)
Demikian Info Kerjaya terkini dari Sektor Swasta semoga berfaedah.
Previous
Next Post »
Thanks for your comment