JAWATAN KOSONG TERKINI PUNB TARIKH TUTUP 29 FEBRUARI 2016

Iklan jawatan kosong terkini PUNB. Perbadanan Usahawan Nasional Berhad (PUNB) ialah badan nasional yang ditubuhkan untuk pembangunan usahawan Bumiputera di Malaysia. Tumpuan utama penubuhannya ialah untuk membangun usahawan Bumiputera dalam perniagaan strategik dan berpotensi tinggi selaras dengan Dasar Pembangunan Negara untuk melahirkan Masyarakat Perdagangan dan Perindustrian Bumiputera (MPPB) yang dinamik, berdaya tahan dan progresif. PUNB menjadi nadi penggerak untuk membangun usahawan Bumiputera tulen yang profesional dan beretika tinggi yang penglibatan dan sumbangan mereka penting kepada pembangunan ekonomi negara. 

PUNB merupakan milik penuh Yayasan Pelaburan Bumiputra, badan penyelaras bagi aktiviti pelaburan untuk agensi kerajaan, syarikat dan individu Bumiputera, ditubuhkan pada 17 Julai 1991 di bawah Akta Syarikat 1965 dengan modal dibenarkan RM300 juta di mana RM250 juta telah berbayar.
Asas kewujudan PUNB tertumpu kepada penawaran pakej pembangunan keusahawanan bersepadu untuk membantu usahawan Bumiputera dalam bidang Peruncitan dan Perusahaan Kecil dan Sederhana (PKS). Pakej-pakej pembangunan ini dirangka untuk membantu usahawan Bumiputera memantapkan perniagaan, mengekalkan keuntungan dan membentuk perniagaan mereka kearah kecemerlangan.
Kini PUNB membuka kerja kosong terkini seperti berikut ini:

Management Trainee (Website and Social Media)

Requirement

  1. Fresh graduate
  2. Degree in Information Technology and Management or E-Business, Multimedia or Creative Media, Business Administration or Management and other related fields
  3. Excellent communication skills
  4. High achiever & teamplayaer
  5. Candidates with interest/experience in web development, graphic desgin, social media, marketing and entrepreneuship are encouraged to apply

TUGAS JAWATAN

  1. Manage PUNB entrpreneurs directory
  2. Develop websites for SME companies
  3. Develop social media markteting platforms
  4. Provide advisory services to th companies/entrpreneurs in areas related to multimedia and scial media marketing.

Programme Structure

The selected Management Trainees will undergo in-house intensive training covering web-site development and its tools.  Upon completion of the training, the Management Trainees will be deployed at PUNB's offices all over the country for a period of 11 months.

CARA MEMOHON


  1. Sila kelaman:http://goo.gl/Uww8Vq
  2. Mohonlah secara Online sebelum 29 February 201
Previous
Next Post »
Thanks for your comment