JAWATAN KOSONG TOYOTA TARIKH TUTUP 21 FEBRUARI 2016

2 Kerja Kosong Terkini Toyota Tarikh tutup 21 FEBRUARI 2016. Maklumat baik datang dari Syarikat besar Car Toyota. Siapa yang tak kenal dengan Toyota yang merupakan Syarikat Besar mendunia tentang produksi Car. Dimana UMW Toyota Motor Sdn. Bhd., Kakitangan Toyota adalah aset yang paling penting. Sebagai peneraju pasaran dalam segmen Car Non-nasional sejak tahun 1990, Toyota terlibat dalam pemasangan, pemasaran dan pengedaran Car Toyota, kenderaan komersial dan pacuan empat roda. Terdapat tiga anak-anak syarikat di UMW Toyota Motor Group iaitu:


  1. Assembly Services Sdn. Bhd., Salah satu yang terbesar kilang pemasangan motor di Malaysia
  2. Automotive Industries Sdn. Bhd., Pengeluar sistem ekzos
  3. Toyota Boshoku UMW Sdn. Bhd., Yang terlibat dalam pembuatan kerusi automotif
Masa ini Toyota Membuka kekosongan Jawatan sebanyak 2 Kedudukan seperti berikut ini:

JAWATAN KOSONG TOYOTA TARIKH TUTUP 20 MAC 2016

MALAYSIA'S 100 LEADING GRADUATE EMPLOYERS CAREER FAIR 2016

KELAYAKAN

  1. Calon perlu mempunyai sekurang-kurangnya Sekolah Rendah / Sekolah Menengah / SPM / "O" Level, Diploma, Advanced / Tinggi / Diploma Siswazah, Ijazah Sarjana Muda, Diploma Siswazah atau Ijazah Profesional dalam mana-mana bidang.
  2. Graduan baru / pemohon Dimasukkan digalakkan untuk memohon.

CARA MEMOHON

Lawati kami di 100 Leading Majikan Siswazah Kerjaya Malaysia Fair 2016, 20-21 Februari 2016, KLCC Convention Centre, dari (10:00-06:00), Dewan Pameran 5, Booth No. M85 dan deposit resume anda di alamat: http://goo.gl/NFHTn8
Previous
Next Post »
Thanks for your comment