JAWATAN KOSONG TERKINI IBM MALAYSIA SDN BHD TARIKH TUTUP 02 MAC 2016

Kerja Kosong Terkini IBM Malaysia Sdn Bhd. Iklan kerjaya terkini datang dari IBM Malaysia Sdn Bhd, dimana IBM Corporation hari ini salah satu syarikat terbesar dan terkemuka IT di dunia. Di seluruh dunia, IBM beroperasi di beberapa 170 buah negara dan mempunyai lebih daripada 390,000 orang. Di Malaysia, IBM telah ditubuhkan pada bulan Jun 1961 dan sejak itu, telah memainkan peranan penting dalam menyampaikan penyelesaian kepada semua jenis perniagaan Malaysia. Kekuatan utama syarikat adalah kakitangan mahir dan berpengalaman yang IT dan infrastruktur di seluruh dunia pejabat antarabangsa dan makmal. IBM Malaysia adalah sebuah anak syarikat milik penuh daratan IBM World Trade Corporation.
Sejak beberapa dekad, IBM Malaysia telah menyumbang dan akan terus menyumbang ke arah membantu Malaysia mencapai visi dan matlamat beliau. Syarikat akan terus memperkenalkan state-of-the-art teknologi untuk pasaran, dengan itu membolehkan syarikat-syarikat tempatan untuk bersaing dengan berkesan di dalam negara dan di peringkat global.

Di IBM Malaysia, terdapat beberapa ribu pekerja daripada pelbagai latar belakang dan bakat berkhidmat dalam peranan dalam bidang profesional dan sokongan, termasuk kedudukan serantau. IBM Malaysia komited untuk memainkan peranan utama dalam memupuk penggunaan dan pembangunan IT di Malaysia, misi yang mencerminkan hasrat Kerajaan untuk menjadikan negara ini sebagai hab serantau dan global industri berasaskan pengetahuan. Syarikat ini juga banyak terlibat dalam pembangunan keupayaan tempatan melalui rentetan pakatan. Its Rakan Perniagaan mewakili IBM dalam hampir semua segmen industri negara. Bersama-sama, IBM dan rakan-rakan Perniagaannya menyampaikan terbuka, bersepadu, hujung-ke-hujung penyelesaian yang membantu pelanggan berinovasi untuk kelebihan daya saing.
IBMers bekerjasama setiap hari dengan mereka ke atas 390,000 rakan-rakan dengan rangkaian berkembang pelanggan, peguam, pakar-pakar dan rakan sebaya dan dengan negara jiran kita, organisasi tempatan dan berjuta-juta orang yang mereka tidak pernah bertemu dan tidak akan berjumpa. Ini semata-mata bagaimana perniagaan dilakukan dalam ekonomi yang mengintegrasikan di peringkat global.Dalam semakin dunia yang "rata", syarikat Malaysia akan memerlukan rakan kongsi IT yang menawarkan alat-alat yang berfungsi dengan cara yang baru, dan profesional yang memahami perniagaan dan teknologi ia berjalan di atas - dalam erti kata lain, rakan kongsi yang dipercayai iaitu pemimpin dalam bidang IT.
Kini IBM Malaysia membuka kekosongan jawatan seperti berikut ini :-

JAWATAN KOSONG TERKINI IBM MALAYSIA SDN BHD TARIKH TUTUP 02 MAC 2016

  1. Business Transformation Consultant - MY Consulting By Degrees Program
  2. Advisory Fulfilment Administrator
  3. DB2 DBA Technical Professional
  4. Recruitment Associate-Japanese speaking
Masih banyak lagi kekosongan jawatan di IBM.

CARA MEMOHON



  1. Sila klik pautan berikut:http://goo.gl/n1a4pC
  2. Pilih jawatan dimaksud
  3. Klik Apply This Job (Bahagian Bawah) 
Untuk maklumat detail sila kunjungi pautan berikut: http://goo.gl/n1a4pC
Previous
Next Post »
Thanks for your comment